Beste Tweakers, ik heb wat advies nodig
[i]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen en dingen voor school doen, films en series kijk en ik wil het liefst op de Ultra settings kunnen spelen bij games en minimaal op High settings. ( Far cry Franchise, Ark survival evolved, Sid Meier's civilization 5 & 6 )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Sorry, heb het niet goed in het onderwerp gezet, ik wil het liefst een prijs rond de 1300 euro, een paar tientjes meer scheelt niet zo veel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Trust muis en een Asus VX248H beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 TB ruimte wil ik minimaal. één SSD zou ook fijn zijn.
Voor de rest weet ik het nog niet, een sterke / goede videokaart wil ik wel graag hebben zodat ik de games die ik genoemd heb op ultra settings kan spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt mij niet veel uit, heb genoeg ruimte. Het geluid maakt me niet veel uit zolang ik er niet veel last van heb. Energieverbruik hoeft ook niet enorm hoog te zijn als het lager kan vind ik het goed, vind 800 W te veel dus iets lager dan dat en het is goed.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten wat jullie er van vinden, past het wel, is het niet te duur, kan het beter?? Feedback is altijd welkom
[i]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen en dingen voor school doen, films en series kijk en ik wil het liefst op de Ultra settings kunnen spelen bij games en minimaal op High settings. ( Far cry Franchise, Ark survival evolved, Sid Meier's civilization 5 & 6 )
Wat mag het systeem gaan kosten?
Sorry, heb het niet goed in het onderwerp gezet, ik wil het liefst een prijs rond de 1300 euro, een paar tientjes meer scheelt niet zo veel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Trust muis en een Asus VX248H beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 TB ruimte wil ik minimaal. één SSD zou ook fijn zijn.
Voor de rest weet ik het nog niet, een sterke / goede videokaart wil ik wel graag hebben zodat ik de games die ik genoemd heb op ultra settings kan spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt mij niet veel uit, heb genoeg ruimte. Het geluid maakt me niet veel uit zolang ik er niet veel last van heb. Energieverbruik hoeft ook niet enorm hoog te zijn als het lager kan vind ik het goed, vind 800 W te veel dus iets lager dan dat en het is goed.
Ga je overklokken?
Nee
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,80 | € 198,80 |
1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 113,95 | € 113,95 |
1 | Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G with back plate | € 355,99 | € 355,99 |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Zalman Z11 Plus | € 66,01 | € 66,01 |
1 | Asus VX248H Zwart | € 166,50 | € 166,50 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 48,99 | € 48,99 |
1 | Cryorig M9i | € 24,99 | € 24,99 |
1 | Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty) | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Asus DRW-24F1MT Zwart | € 12,95 | € 12,95 |
1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 79,50 | € 79,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.282,23 |
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten wat jullie er van vinden, past het wel, is het niet te duur, kan het beter?? Feedback is altijd welkom
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2016 20:48 . Reden: Verandering van mening ]