Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Basis computer voor gehandicapte dochter

Pagina: 1
Acties:

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-11 21:20
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ze gebruikt hem enkel om te internetten (youtube en facebook) en wilt ermee Minecraften.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk eigenlijk. Eigenlijk 100 euro maar dat zal niet haalbaar zijn denk ik.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
we hebben een monitor, boxen, toetsenbord en muis. Monitor heeft VGA aansluiting.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast met mobo, proc, videokaart, geheugen en HD

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij compleet niets uit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is voor een meervoudig gehandicapt meisje met een zware vorm van autisme. Dus systeem moet wel soepel aanvoelen.

Ga je overklokken?
nope

Wat verwacht je van ons?[i]
Veel liefde en liefdevolle ideeën.

[ Voor 21% gewijzigd door FitzChevalric. op 04-04-2016 17:12 ]

Verwijderd

Misschien zouden sommige liefdevolle tweakers, voor dit mooie bedrag een computer bij elkaar kunnen schrapen, door te doneren qua oude voedingen etc. ik zal mijn best doen. Voor 100,- Nieuw gaat niet lukken, denk ik. Laat dit alvast zeker zijn, voor de rest raad ik aan om Zorin OS 11 te gebruiken, zodat je pc in ieder geval al wat minder wordt belast qua besturingssysteem.

Je zal zo snel mogelijk een (hopelijk) mooi lijstje zien, van mij met zo goedkoop mogelijke maar toch kwaliteits onderdelen :).

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:19

Croga

The Unreasonable Man

100 euro is geen serieuze optie.

Minecraft soepel draaien vergt behoorlijk veel van de processor. Dus ook "in de buurt van" 100 euro gaat je niet lukken als Minecraft soepel moet lopen.

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Voor 100 euro is nieuw weinig te vinden. Je kan wel hier de V&a gebruiken maar dat zal geen 60fps minecraft opbrengen gok ik zo.

Alhoewel deze er niet verkeerd uitziet
V&A aangeboden: Budget game pc: Intel Core i3 540, 4GB, GTX550Ti, 750GB HDD

Helaas is het wel verplicht zelf met een idee te komen, heb je al iets gevonden?

[ Voor 34% gewijzigd door Jochemd13 op 04-04-2016 17:43 ]

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 14:05
Als er weer een community build wordt opgestart kan ik helpen. Ik heb hier een oude ATI Radeon HD4870 1GB liggen, als je in de buurt van Dordrecht woont mag je hem komen ophalen. :)

• FitzChevalric.
Ik heb zelf al monitotmonitot, toetsenbord en muis. USB netwerkkaart kunnen regelen. Tweedehands zou ik ook niet erg vinden. Ik woon nabij Amersfoort en kan stukjes rijden om dingen op te halen

[ Voor 39% gewijzigd door FitzChevalric. op 04-04-2016 18:01 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nieuw heeft helaas geen zin met het budget. Het beste is opzoek gaan naar een 2e hands PC die zoveel mogelijk bied voor het geld. Als het mogelijk is zou een wat hoger budget beter zijn. Voor 100 euro is zelfs 2e hands niet heel veel te krijgen wat snel genoeg is. Die van Jochemd13 is een prima PC die alles kan wat nodig is. Al is het maar mogelijk om van 100 naar 150 te gaan of zelfs 125 gaat dit een hoop schelen.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 04-04-2016 18:02 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Met die eisen zit je al snel richting de 250 euro. Tweedehands wordt imo erg lastig, voor 100 euro heb je natuurlijk wel een tweedehands pc, maar die is niet vloeiend, en zal ook moeite hebben met Minecraft.

Dus, tja, da's niet echt positief nieuws. Je grootste hoop is dat iemand een leuk mobo + cpu setje geeft, maar stel dat is een i3 uit de 2000 serie, dan zal je eigenlijk al een echte videokaart nodig hebben, want anders heb je weinig aan die cpu kracht.

People as things, that’s where it starts.

• FitzChevalric.
Ik blijf meelezen en leer. Welke specs zou ik realistisch nodig hebben?

[ Voor 46% gewijzigd door FitzChevalric. op 04-04-2016 18:12 ]

Verwijderd

Ik heb toch een build kunnen maken, waar ik toch zoveel mogelijk op snelheid heb gelet.
De Intel Celeron is in deze build goed genoeg, kan prima youtube kijken en facebooken. En aangezien Minecraft maar gebruik maakt van 1 core (Minecraft doet niet aan hyperthreading) is deze dualcore processor goed genoeg, met 2.8Ghz.
Verder maakt ie gebruik van een Intel HD graphics onboard videokaart, zover ik weet de 4000. Die MC met 8 chunks op ongeveer 40FPS tot 60FPS speelt, dus vrij goed. Wil je toch nog iets meer, kan je kiezen om ook nog de videokaart er bij te kopen die ik in mijn build heb gezet, maar ik denk dat je genoeg snelheid hebt aan de intel hd graphics.

Ik heb gekozen voor 4GB RAM, de goedkoopste maar wel goed qua kwaliteit, als het uiteindelijk te weinig is koop je der nog een setje bij.

Ik heb ook gekozen voor een 120GB SSD, aangezien ik der een beetje vanuit ga dat uw dochter niet heelveel gaat opslaan qua bestanden, en een SSD is echt optimaal in zo systeem.

De (eventuele) videokaart in mijn samenstelling, kan alles wat uw dochter wil prima aan. En zijn ook veel drivers etc voor te vinden.

De behuizing, hier heb ik niet op bezuinigd aangezien dit bijna niet mogelijk is, en hij kost nog steeds onder de 30,-. En naar mijn mening ziet die er opzich best redelijk uit.

Het moederbord, hierin heb ik de goedkoopste met de meeste functies gekozen, en toen kwam ik op dit moederbord uit kan alles wat uw dochter wil prima aan met zijn H81 chipset.

De voeding is 450watt, en kan dus ook nog worden gebruikt bij eventuele upgrades.

Verder is dit systeem voor zo ongeveer 180,- tekoop (Zonder externe videokaart) en voor 220,- als je der een videokaart bij koopt.

Dat is ongeveer het goedkoopste wat ik er van heb kunnen maken, en toch nog alles prima runt wat uw dochter doet.

Verder heb ik geen besturingssysteem der bij gedaan, aangezien je op dit systeem het best Zorin OS 11 kan installeren, en dit is een gratis besturingssysteem wat der naar mijn mening ook nog is beter uitziet, dan windows. En het werkt bijna hetzelfde, en je kan der ook .exe bestanden op etc. En normaal games spelen.

Het wenslijstje is het enigste wenslijstje op het moment, die bij het tabblad wenslijsten staat bij mij.
http://tweakers.net/gallery/640467/wenslijst/

• FitzChevalric.
Zoals ik hier lees moet ik het budget toch wat opschroeven

Verwijderd

Ja, dat klopt. Als uw de build pakt die ik heb samengesteld, en hier en daar misschien nog iets kleins veranderd. Ziet u dat u voor rond de 200,- een pc heeft, die minecraft en facebook en youtube allemaal prima aankan, en waar uw dochter nog een hoop leuke jaren mee gaat beleven. :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Amersfoort is niet bepaald in de buurt voor mij, ik heb hier dacht ik nog een 270x die enkel stof verzameld, als zo'n kaart minecraft zonder problemen kan laten draaien en met je budget kunnen mensen er iets leuks omheen bouwen (afaik geen VGA meer en qua voeding weet ik niet of 450watt werkt), wil ik hem desnoods opsturen (maar geen idee hoe PostNL er mee omgaat).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FitzChevalric.
SinergyX schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:41:
Amersfoort is niet bepaald in de buurt voor mij, ik heb hier dacht ik nog een 270x die enkel stof verzameld, als zo'n kaart minecraft zonder problemen kan laten draaien en met je budget kunnen mensen er iets leuks omheen bouwen (afaik geen VGA meer en qua voeding weet ik niet of 450watt werkt), wil ik hem desnoods opsturen (maar geen idee hoe PostNL er mee omgaat).
Zonder VGA moet ik gelijk ook op zoek naar nieuw monitor.

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:14
Tsja. Als je krap in de centen zit : Ik heb een complete pc gebaseerd op een i7 920 staan die ik gratis heb gekregen. Dan kan ik hem net zo goed gratis doorgeven toch? :) Ik moet hem wel eerst nakijken omdat ie soms spontaan reboot. Volgens collega (die geen zin had om hem na te kijken) lag dat waarschijnlijk aan de voeding.

Ik was van plan hem deze week te checken. Dus over een paar dagen weet ik meer.

Als het dan meevalt dan heb je misschien een andere voeding nodig en heb je nog geld om een ssdtje te kopen. R9 270x ( die vet voldoende is voor minecraft) er inprikken en klaar. Dan zou je voor rond 100 klaar zijn.

• FitzChevalric.
Baloes schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:51:
Tsja. Als je krap in de centen zit : Ik heb een complete pc gebaseerd op een i7 920 staan die ik gratis heb gekregen. Dan kan ik hem net zo goed gratis doorgeven toch? :) Ik moet hem wel eerst nakijken omdat ie soms spontaan reboot. Volgens collega (die geen zin had om hem na te kijken) lag dat waarschijnlijk aan de voeding.

Ik was van plan hem deze week te checken. Dus over een paar dagen weet ik meer.

Als het dan meevalt dan heb je misschien een andere voeding nodig en heb je nog geld om een ssdtje te kopen. R9 270x ( die vet voldoende is voor minecraft) er inprikken en klaar. Dan zou je voor rond 100 klaar zijn.
Ik heb de tijd, ze is pas 15 mei jarig.

• Baloes
Ah das mooi. En je kunt een dvi naar vga adaptertje gebruiken om de monitor aan te sluiten op de r9 270x. Die kosten ongeveer een 10tje.

Ik ga er zowiezo mee aan de gang en laat je wel even weten hoe het loopt.

De r9 270x van SinergyX is overigens een prima gamekaart. Minecraft is peanuts voor dat ding :)

[ Voor 49% gewijzigd door Baloes op 04-04-2016 19:07 ]

• FitzChevalric.
SinergyX schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:41:
Je hebt een PM, geen idee waar je woont maar ik kan wel aardig kilometers maken.

• FitzChevalric.
Ik ga even afwachten op Baloes. Ik heb een SSD gekregen via een PM. Ook kan ik de videokaart ophalen bij SinergyX komend weekend. Alvast bedank Tweakers. zodra de computer klaar is zal ik een foto posten.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Videokaart is al geregeld zie ik. Heb zelf ook nog een 'oude' HD5770 liggen mocht het nodig zijn.

Verwijderd

Ik heb nog een goede voeding liggen volgens mij. Laat maar weten mocht je hier nog interesse in hebben.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Viper® schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:55:
Videokaart is al geregeld zie ik. Heb zelf ook nog een 'oude' HD5770 liggen mocht het nodig zijn.
Nog niet 100%, ben al 2 avonden dozen door aan het spitten, werkelijk geen idee waar dat ding is (en in welke doos, kwam een 7950 tegen in een 8800GT doos :X)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yariva
  • Laatst online: 14:59

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Mag ik even zeggen dat ik gecharmeerd ben van de goede adviezen en hulp binnen dit topic. Chapeau mede-Tweakers :)

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Viper®
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:02:
[...]

Nog niet 100%, ben al 2 avonden dozen door aan het spitten, werkelijk geen idee waar dat ding is (en in welke doos, kwam een 7950 tegen in een 8800GT doos :X)
Het typische "tweaker" probleem. Heb je iets nieuws, het oude toch maar bewaren, je weet maar nooit.

Zo zit je jaren later vol met dozen met enorm oude zooi :+
Ik heb ook nog ergens een P4 staan en DDR2 liggen _O-

• Baloes
Ben bezig met de pc. Ff testen of het de voeding is of het mobo. Helaas zit ik ff inbetween jobs zoals ze dat tegenwoordig zeggen. Dan zou je denken dat je meer tijd hebt..maar nope.. Solliciteren en huishouden kost verrekte veel tijd :) Van het weekend weet ik zeker meer. en mocht het de voeding zijn dan zou de voeding van hmmmmmmmmmpffff goed van pas komen :) Die moet wel minstens 400 watt zijn.

• FitzChevalric.
SinergyX schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:02:
[...]

Ach, we hebben geduld...maar ik vind je inzet lovenswaardig.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 22:01

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik heb hier nog wel een be quiet! Pure Power L8 430W CM liggen die ik wel kan missen. Mochten jullie nog op zoek zijn naar een voeding.

• tommyboy0606
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11 09:36
Mocht het nodig zijn. Ik heb nog 8gb ddr3 1600mhz 1.5volt liggen. 2 ram stickjes van 4gb dus. Ik wil ze best opsturen. Mochten ze nog nodig zijn.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:42
Ik heb helaas geen windows spullen liggen waarmee ik kan helpen. Maar wel diep respect voor de medetweakers die spullen weggeven! Echt tof om te zien.

• Baloes
Ik zal even de specs van de pc posten die ik heb staan :

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 920 Boxed€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GA-EX58-UD5€ 0,-€ 0,-
1Asus EN7600 GT/2DHT€ 0,-€ 0,-
1MSI STAR-USB3.0€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GZ-X1€ 0,-€ 0,-
2Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K3/6G€ 0,-€ 0,-
1Lite-On IHAS124 Zwart€ 13,90€ 13,90
1Thermaltake Toughpower QFan 500W€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 13,90

Niet onaardig toch? :)

Videokaartje er in. Ssdtje erbij en gaan met die handel.
Vraagje voor FitzChevalric is wel of je zelf de andere onderdelen gaat plaatsen of dat ik dat ook even doe voor je. Dan moeten ze namelijk wel even naar mij toegestuurd worden.

Ik denk echter dat het niet onverstandig is om de voeding nu te vervangen. Dus als iemand een enigszins recente voeding heeft dan graag. Die Be quiet! van Tweak-Freak ziet er zeker niet onaardig uit.

Dingetje is wel dat er geen harde schijf meer in zat. Had ik gelukkig nog liggen. Ben bezig om te zien of het lukt om Windows van een andere oude pc hierop te krijgen.. Heb zelf helaas geen andere licenties meer maar dat los ik wel op :)

Tot nu toe geen problemen met restarts of spontaan afslaan ed. tegengekomen :)

Update:

Affijn. Dan maar ff 30 daagse windows en een 60 dagen trial virusscanner/Firewall er op. Moest toch ff kunnen testen :) PC draait tot nu toe gewoon stabiel. Wat stress testjes gedaan, maar 0 uitval, BSOD's ed.
Enige wat nu nog nodig is is een SSD, een GPU , een Windowslicentie en eventueel een andere voeding.

[ Voor 10% gewijzigd door Baloes op 11-04-2016 14:47 ]

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-11 10:03
Ik heb anders nog een Intel core2 duo met mobo en 2gb ram. En een sata cd brander. En ook nog wel een 500 Gb 2,5 inch sata hdd

V&A aangeboden: Asus P5GC-MX/1333 hij is niet verkocht maar inactief gemaakt door tweakers

Is gratis af te halen in drunen

P.s ik kan ook wel helpen met het in elkaar zetten

[ Voor 41% gewijzigd door Heijmenberg99 op 10-04-2016 15:23 . Reden: Linkje toegevoegd ]

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zoals hierboven ook al meermaals opgemerkt: Erg lovenswaardig.
Een bescheiden tip: Als de hardware gratis is, dan kan je overwegen om een "echte" windows versie te kopen (OEM). Dat bespaart weer gedoe.
pricewatch: Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM

Verwijderd

Probeer Ebay eens voor werkgeheugen. Pas nog voor 6usd 4gb besteld uit China en dat werkt perfect.
Ook een amd 4800+ voor 4usd gekocht inclusief verzending :-)

• Baloes
Ik heb een behoorlijke pc klaarstaan voor TS. Enig wat nu eigenlijk nog nodig is zijn een GPU, windowslicentie en eventueel een voeding :) SSD heeft ie al.

• Ciciro
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-11 23:01
Voor als de andere aanbiedingen van GPU's niet doorgaan heb ik nog een hd 6950 2gb onder mijn bureau liggen. Je kunt heb in Soest of in Almere ophalen. Moet alleen wel nog even checken of die werkt maar ik ben er bijna zeker van.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

FitzChevalric. schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:10:
Ik blijf meelezen en leer. Welke specs zou ik realistisch nodig hebben?
http://minecraft.gamepedia.com/Hardware_requirements

Iperf

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-11 21:15
Baloes schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:48:
Ik heb een behoorlijke pc klaarstaan voor TS. Enig wat nu eigenlijk nog nodig is zijn een GPU, windowslicentie en eventueel een voeding :) SSD heeft ie al.
Tja wat dacht je van kinguin windows 10 key?
Ik weet dat riskant is.
Maar ik gebruik er ook 1 key van .
werkt prima
Ik zie dat hij 27 euro nu kost.

• rigbuilder
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-08 21:03
Ik heb hier nog wel een Q6600 liggen met Moederbord, die is meer dan snel genoeg voor deze dagen. Ik heb hier ook nog een oude spire voeding liggen en een GT 210 Videokaart voor eventuele video kracht.

Eigenaar van Rigbuilder.nl

• Centelte
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-11 16:00
Als je dochter (of een kennis) scholier of student is kan ze een gratis windows licentie dien je van plan bent om wdows te installeren).

Verwijderd

Ik word erg vrolijk van alle behulpzame mede-tweakers. Chapeau :)
Componenten heb ik helaas niet voor je liggen, maar als je hulp nodig hebt met iets, stuur me dan een PM! Gewoon, vind ik leuk. :)

• FitzChevalric.
Morgen kast ophalen bij Baloes, de voeding hopelijk van hmmmmmmmmmpffff met de GPU van Ciciro. Geheugen en SSD heb ik al binnengekregen. Zodra alles draait zal ik er een foto van maken met mijn (hopelijk blije) dochter (momenteel heeft ze depressie dus blij zijn is moeilijk).

• reinier68
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11 16:01
Windows 10 kan je als student gratis aanvragen: https://www.surfspot.nl/m...-education-studenten.html

• FitzChevalric.
Kast binnen en videokaart binnen. Ben alleen nog op zoek naar voeding. Hopelijk heeft hmmmmmmmmpffff die nog beschikbaar.

• Baloes
Wat voor een voeding heeft ie dan in de aanbieding? Moet natuurlijk wel een betere zijn dan die er nu inzit. Want die er nu inzit is zo slecht nog niet. Anders heeft het geen nut. Maar zoals ik al aangaf. De voeding en pc zelf zijn volgens mij prima stabiel, dus je kunt ook gewoon de kaart aansluiten en de boel laten draaien.

• FitzChevalric.
Ik ga dat ook gewoon proberen Baloes. Komend weekend is mijn dochter uit logeren, dus alle tijd.

• mclegodude
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 16:45
Als je nog een windows licentie nodig hebt, ik heb nog 2 over van school, voor zo'n mooi doel wil ik best een klein regeltje breken.

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Volgens mij heb ik thuis niets meer liggen wat ik hier aan bij kan dragen, maar ik ga vanavond toch even snel kijken. Echt hulde voor de Tweakers die dit project weer zo prachtig en belangeloos oppakken, ik word toch altijd weer erg vrolijk als ik een topic als dit langs zie komen! Ben blij om een onderdeel van zo'n mooie community te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door adamvansanten op 15-04-2016 14:38 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-08 22:30
Raad aan om mc wat te modden (optifine) om de fps wat stabieler te maken.
Dit is een mod die op alle servers toegestaan is en je meer vrijheid geeft in je instellingen.

Ga gewoon naar www.optifine.net ,download de laatste versie, open het bestand, klik op installeren, en selecteer optifine als minecraft versie in je profiel.

Lukt het niet zoek dan naar een tutorial op youtube!

Jammer dat ik geen onderdelen meer heb om weg te geven maar hopelijk help ik hiermee!

veel succes nog met de pc!

• FitzChevalric.
Ik ben momenteel de computer aan het installeren, tot nu toe lijkt alles perfect te werken.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11220119_892022197572927_7172905099879958446_n.jpg?oh=d8e7c45e0ddee350975f1f285145525a&oe=57B5B918

[ Voor 49% gewijzigd door FitzChevalric. op 23-04-2016 09:42 ]

• FitzChevalric.
Computer draait perfect, ik heb er een windows 10 op gezet. Nu nog alleen een goed beveiligingspakket erop zetten. Komende zaterdag krijgt ze hem.

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:56
Als je klaar bent met alles configureren, dan is het misschien een goed idee om een volledige recovery image te maken. Uit ervaring kan ik zeggen dat je straks anders zit met youtube video downloader 2000, free facebook smilies 2016 + alle toolbars, adpopups en spyware die daarbij komen en is de virusscanner verwijderd omdat 'ie de computer langzaam maakte (want dat had een vriendje ooit es gezegd). Eventueel kan het geven van een 'gewoon' gebruikers account (ipv admin) hier ook al aardig bij helpen.

• FitzChevalric.
NESFreak schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:00:
Als je klaar bent met alles configureren, dan is het misschien een goed idee om een volledige recovery image te maken. Uit ervaring kan ik zeggen dat je straks anders zit met youtube video downloader 2000, free facebook smilies 2016 + alle toolbars, adpopups en spyware die daarbij komen en is de virusscanner verwijderd omdat 'ie de computer langzaam maakte (want dat had een vriendje ooit es gezegd). Eventueel kan het geven van een 'gewoon' gebruikers account (ipv admin) hier ook al aardig bij helpen.
Ze heeft een gebruikers account en ik heb de verkenner en configuratiescherm verborgen. Ze komt dus niet verder dan het bureaublad.

• Baloes
Mooi te horen dat alles naar behoren werkt..

Dat ze er maar veel en lang plezier van mag hebben :)

Had je er ook al een ander koelertje in gezet of draait ie nog met de stock koeler?

• Viper®
  • Niet online
Ik weet niet of je makkelijk fysieke toegang tot het systeem hebt, anders zou je er eventueel nog teamviewer o.i.d. op kunnen installeren. Bij eventuele problemen kan ze de client starten en dan kan je remote meekijken of systeem wijzigingen doorvoeren.

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 07:13
Ik ben onder de indruk tweakers, respect! _/-\o_

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:27

spartacusNLD

This is Sparta!!

mooi dat het zo ook kan.. als we toch is alle oude rommel van zolder haalde en dat zouden doneren aan mensen die t ECHT nodig hebben

blij dat ik dit topic ff gelezen hebt wordt er spontaan blij van :)

succes met de pc!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

spartacusNLD schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:49:
mooi dat het zo ook kan.. als we toch is alle oude rommel van zolder haalde en dat zouden doneren aan mensen die t ECHT nodig hebben

blij dat ik dit topic ff gelezen hebt wordt er spontaan blij van :)

succes met de pc!
Je bedoelt nieuws: Buildfest van tweaker levert achttien pc's voor minima op of plan: Tweakers Helpt-actie levert 277 pc's op voor stichting Leergeld ;)

Sowieso kudo's voor iedereen die geholpen heeft O+

[ Voor 13% gewijzigd door Standeman op 03-05-2016 14:54 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Viper®
  • Niet online
Toch heb ik altijd het idee, hoe groter de organisatie, hoe meer overhead en kosten.

Vaak zijn kleine projecten, of via via, mensen die je kent goede doelen waarbij bijna alle effort ook ten goede komt aan de personen die de hulp nodig hebben.

Groter is niet altijd beter

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 03-05-2016 15:13 ]

• FitzChevalric.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13173940_903152899793190_5143771760521399569_n.jpg?oh=c52e23587162960c9a38f45985993cd2&oe=57E14AD5

Ze heeft hem gekregen en is er superblij mee....tnx allemaal.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Super! d:)b

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-11 16:27
Dit is ook wel weer de kracht van de tweakers community! Super mannen (en vrouwen) :D

Edit: is alles al compleet?

[ Voor 18% gewijzigd door joeri681 op 10-05-2016 16:07 ]

• Viper®
  • Niet online
Eigenlijk ergens een roze toetsenbord, muis en speakertjes moeten regelen :+

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:33
Echt geweldig om dit zo te zien allemaal :)

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 13:27
Super om dit allemaal te lezen!

If it ain't broke, don't fix it

• Chest3r
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-11 14:46
Wat een community toch allemaal kan doen!
Pagina: 1