Goedemiddag heren en dames,
Ik ben sinds kort aan het kijken voor een game pc.. Ik heb tijdens het zoeken gelet op het feit dat ik dit later uit wil gaan breiden. Ik vroeg mij af of jullie mij hierbij zouden kunnen assisteren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gaan gamen, dit hoeft niet op super mega ultra colossal hd premium, ik denk dat medium/high zal volstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan van een vriend een MSI GeForce GTX 780 overnemen. Ikzelf had een idee van 600-700 dit is dus zonder videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals net vermeld zal ik een geforce GTX 780 meenemen. Ook monitor/muis/toetsenbord is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteraard vroeg ik mij af wat jullie van mijn huidige lijst denken en of de dingen die ik heb enigszins logisch zijn. Ik weet niet hoe het verder zit met koelers/fans, wat voor voeding ik nodig zal hebben, ik heb sowieso een SSD/HDD nodig, en ook twijfel ik tussen wat voor behuizing ik zal nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta volledig open voor elk merk, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC mag best wat geluid maken maar niet overdreven.
Ga je overklokken?
Ik ben het nog niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou hulp kunnen gebruiken om een totaal plaatje te maken, ik zie in een hoop van de topics hele specifieke kennis die ik zelf niet heb. Als ik iets vergeet hoor ik dit graag.
Without further ado;
Kwa behuizing denk ik ook aan een
De Silverstone heeft mijn voorkeur met als reden dat deze op zijn zij ligt dit past beter kwa ruimte.
Ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen.
Vriendelijke groet,
Jordy.
Ik ben sinds kort aan het kijken voor een game pc.. Ik heb tijdens het zoeken gelet op het feit dat ik dit later uit wil gaan breiden. Ik vroeg mij af of jullie mij hierbij zouden kunnen assisteren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gaan gamen, dit hoeft niet op super mega ultra colossal hd premium, ik denk dat medium/high zal volstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan van een vriend een MSI GeForce GTX 780 overnemen. Ikzelf had een idee van 600-700 dit is dus zonder videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals net vermeld zal ik een geforce GTX 780 meenemen. Ook monitor/muis/toetsenbord is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteraard vroeg ik mij af wat jullie van mijn huidige lijst denken en of de dingen die ik heb enigszins logisch zijn. Ik weet niet hoe het verder zit met koelers/fans, wat voor voeding ik nodig zal hebben, ik heb sowieso een SSD/HDD nodig, en ook twijfel ik tussen wat voor behuizing ik zal nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta volledig open voor elk merk, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC mag best wat geluid maken maar niet overdreven.
Ga je overklokken?
Ik ben het nog niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou hulp kunnen gebruiken om een totaal plaatje te maken, ik zie in een hoop van de topics hele specifieke kennis die ik zelf niet heb. Als ik iets vergeet hoor ik dit graag.
Without further ado;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 185,51 | € 185,51 |
| 1 | Asus B150 PRO GAMING D3 | € 107,75 | € 107,75 |
| 1 | Silverstone Grandia GD09 | € 77,90 | € 77,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 403,66 | |
Kwa behuizing denk ik ook aan een
| 1 | BitFenix Comrade Wit | € 32,50 | € 32,50 |
Ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen.
Vriendelijke groet,
Jordy.