[3210] Please Select Network

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Sinds een dag of drie doet mijn Nokia 3210 gaar. Soms heb ik gewoon vol bereik, en dan op een gegeven moment valt het operator-logo weg (dat gebeurt als het totale bereik weg is) en langzaam lopen de 4 bereikbalkjes ook weg. Als ze alle 4 weg zijn verschijnt de melding 'Please Select Network'. Als ik dan een beetje draai en vouw met m'n telefoon dan gaat 'ie op een gegeven moment weer aan de gang...

Btw : ik heb al geprobeerd een stukje papier tussen de 'antenne' en het achterfrontje te doen maar dat scheelt bijzonder weinig (=nix).

Mother, will they like this song?

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Ik heb precies hetzelfde. Dat komt omdat mijn antenne een beetje los zit. Ik heb hem veel te vaak open gesloopt >:)
Bij mij werkt een papiertje ook niet echt. Het bereik blijft af en toe weg vallen.

:) Als iemand dus nog een leuke oplossing heeft ben ik blij :)

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:54
Ik had er ook last van, dus heb ik m maar verkocht op een helder (bereik) moment >:)

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Op zaterdag 23 juni 2001 14:50 schreef KaliBaba het volgende:
Ik had er ook last van, dus heb ik m maar verkocht op een helder (bereik) moment >:)
Als ik het niet opgelost krijg doe ik dat ook >:)

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nooit telefoons van vreemden kopen!

Expanding the inexpandable

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Op zaterdag 23 juni 2001 17:09 schreef Expander het volgende:
Nooit telefoons van vreemden kopen!
...en bedankt ;)

Byteripper.

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Als je de antenne eraf haalt zie je een heel klein metalen oogje (soortevan) die kun je omhoog buigen zodat hij beter contact maakt met het antenne-kapje dat zou eigenlijk wel moeten werken.

Ik heb helaas geen 3210 meer bij de hand dus ik kan er geen foto's van maken, sowwie. :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Antenne haal je eraf door de zijkanten een stukje naar buiten te buigen trouwens (de eerste 2 keer dan :) inmiddels kan ik hem er bij mij afhalen door er tegenaan te blazen ;)).

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Dus die van mij valt nog mee.

Ook zeer vervelend de accu.
Een maat van mij had ook een 3210 (deze was al goed vervormt) met een accu waar dat haakje is afgebroken. Was zijn accu leeg drukt ie die van mij erin, is z'n telefoon ongeveer 2 mm korter doordat ie te vaak is gevallen.

Mijn accu ook stuk :(

Waar een beetje locktite al niet goed voor is. Serieus als je een 3210 hebt koop er ook wat secondelijm bij want je zult het geheid nodig hebben.

Nu ook zonder stropdas

Pagina: 1