Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruiken als werk-pc vooral programmeren in visual studio. Om te gamen, momenteel speel ik nog veel guild wars2 (maar ben op zoek naar een opvolger hiervoor) en de nieuwe doom spreekt mij wel aan en ... . Verder ook om te gebruiken als pc voor oculus rift in de nabije toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het absolute maximum is €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een harde schijf van 3TB en een SSD: Samsung 950pro. Verder heb ik ook al een monitor: LG 34UC87C-B en een goede muis. (Toetsenbord heb ik nog wel nodig)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een stille krachtige, toekomstgerichte pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc komt in de woonkamer te staan, dus liefst zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Bij al mijn vorige pc's heb ik dit gedaan om hun houdbaarheid wat te verlengen, dus bij deze ben ik dit ook van plan.
Wat verwacht je van ons?
Het is ondertussen al weer een paar jaar geleden dat ik zelf nog eens een pc heb samengesteld, dus ik ben niet meer helemaal up-to-date met de huidige hardware. Vandaar dat ik graag even jullie mening over dit systeem wou horen. Van de processor, de kast en geheugengrootte ben ik bijna zeker, (tenzij hier toch ook nog belangrijke opmerkingen over zijn) voor de rest zijn alle opmerkingen welkom.
Gebruiken als werk-pc vooral programmeren in visual studio. Om te gamen, momenteel speel ik nog veel guild wars2 (maar ben op zoek naar een opvolger hiervoor) en de nieuwe doom spreekt mij wel aan en ... . Verder ook om te gebruiken als pc voor oculus rift in de nabije toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het absolute maximum is €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een harde schijf van 3TB en een SSD: Samsung 950pro. Verder heb ik ook al een monitor: LG 34UC87C-B en een goede muis. (Toetsenbord heb ik nog wel nodig)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een stille krachtige, toekomstgerichte pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc komt in de woonkamer te staan, dus liefst zo stil mogelijk.
Ga je overklokken?
Bij al mijn vorige pc's heb ik dit gedaan om hun houdbaarheid wat te verlengen, dus bij deze ben ik dit ook van plan.
Wat verwacht je van ons?
Het is ondertussen al weer een paar jaar geleden dat ik zelf nog eens een pc heb samengesteld, dus ik ben niet meer helemaal up-to-date met de huidige hardware. Vandaar dat ik graag even jullie mening over dit systeem wou horen. Van de processor, de kast en geheugengrootte ben ik bijna zeker, (tenzij hier toch ook nog belangrijke opmerkingen over zijn) voor de rest zijn alle opmerkingen welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 176,95 | € 176,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 351,- | € 351,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Blackout Edition | € 105,50 | € 105,50 |
| 1 | Corsair Hydro H115i | € 138,95 | € 138,95 |
| 1 | Razer BlackWidow Expert 2014 (Azerty) | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.389,30 | |