Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pejoar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 15:58
bij mij valt het beeld regelmatig weg en ik moet dan opnieuw opstarten.
windows 10 en firefox als browser.
krijg geen concrete foutmelding en het gebeurt op de gekste momenten.soms op buroblad en soms onder het surfen.
heb gedacht om alle nvidea software weg te doen maar dan?
ook stuurprogramma"s zijn update dus ....
iemand een tip?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:36

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Kabels gecontroleerd? Wat voor type kabel? Videokaart goed in zijn slot?

Wat heb jezelf al geprobeert om het op te lossen?

Plaats eens de rest van je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:53
Zeker weten dat stuurprogramma up to date is?? Anders kijk ff naar het programmatje DDU laatste nvidia drivers hadden ook issues dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pejoar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 15:58
ik kreeg eindelijk een soort foutmelding te zien
nvidea kernel mode 361.75

bij reddit is er een topic over maar geen oplossing (windows 10 en deze driver gaan niet samen)
p.s iemand bij reddit zei dit "I solved this by changing, in the BIOS / EFI the parameter "PCI Latency Timer" (under PCI-E settings) to 128.

It was initially at 32."

[ Voor 32% gewijzigd door pejoar op 04-04-2016 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik denk dat je minder gezichtscreme op je GPU moet smeren. Het is toch echt nVidia, niet "nvidea".

Maar alle gekkigheid terzijde, we kunnen met zo weinig info helemaal niets zeggen wat het probleem is laat staan wat de oplossing is. Dat beeld wegvalt wil namelijk niet direct zeggen dat het probleem ook bij de videokaart ligt. Het kan evengoed zijn dat moederbord of CPU in problemen is, of dat problemen daarmee of met de GPU veroorzaakt worden door brakke voeding.

Je neemt hier niet de moeite om je volledige systeemspecs te plaatsen, ook niet nadat een ander er expliciet om vroeg. Zo werkt het niet - we hebben geen glazen bol, we kunnen niet ruiken hoe je systeem eruit ziet en we kunnen niets stap voor stap uitsluiten. Dat kun jij wel maar dat doe je niet. Zo heeft een topic weinig zin dus gaat hij dicht.

Om je toch op weg te helpen:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
- een troubleshooter boordenvol dingen om uit te proberen. Let wel dat je echt handen uit de mouwen moet steken, wij kunnen je niet helpen als je niet eerst zelf flink inzet en dingen probeert en uitsluit. Pas met de resultaten daarvan heeft een topic over dit soort problemen zin.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.