Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Mijn telefoon is stuk en ik heb een oude android telefoon liggen.hoe krijg ik mijn gesprekken daarheen?
Reservekopie lukte niet.

Groet,
Sven

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 02:04
Niet.

Sorry, maar kan er niks leukers van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 22:24

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Om oude berichten terug te kunnen zetten, heb je het back-up bastand van whatsapp nodig.
Misschien kan je die nog ophalen van je telefoon of evt van drive (ik dacht dat er een optie was om je back ups te uploaden).
Verder zijn er geen mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 09:21
Die upload die zeker wel naar iCloud. Maar de manier van wegschrijven door WhatsApp zal wel zo gebeuren dat je die store wat je nodig hebt niet naar voren kan halen of krijgt te zien in je overzicht.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt naar transfer whatsapp messages from iphone to android is de eerste link een FAQ van WhatsApp waarin staat:
Note: You cannot restore chat history from any other phone type to Android, or from Android to another phone type.
Het kan dus niet.

Aangezien dit eenvoudig zelf te vinden was, gaat dit topic op slot. Lees voor de volgende keer eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door. Je hoeft absoluut geen expert te zijn, maar we verwachten wel dat je zelf probeert een oplossing te vinden. Het is daarom handig om in het vervolg te vertellen waar je allemaal naar gezocht hebt (zoektermen), wat je gevonden hebt, wat je geprobeerd hebt en wat het resultaat was. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.