Swype en berichten plaatsen op GOT

Pagina: 1
Acties:

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Op mijn iPad doet het schrijf/wijzig venster regelmatig erg raar als ik via Swype tekst invoer op mijn iPad. Als ik gewoon doorschrijf is er niets aan de hand, maar foutjes corrigeren in eerdere zinnen is waardeloos. Extra spaties, totaal verkeerd beeld wat het huidige woord is, ook stukken van het vorige woord opeten, etc.

GOT is eigenlijk de enige plek waar ik dit probleem heb. Het lijkt wel of er twee correctie mechanismen door elkaar bezig zijn. Hebben anderen dit ook?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:05
Ik heb dit op Android met Swype inderdaad ook lange tijd gehad.
Niet alleen op GoT, maar kan me niet heugen waar nog meer.
Uiteindelijk Swype gelaten voor wat het is aangezien ik meer op GoT zit dan ergens anders op internet.
De grap is, dat het volgens mij gekomen is sinds de huidige versie van GoT welke we nu enige tijd hebben.

Met Swiftkey heb ik dit probleem totaal niet.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat had ik ook, vooral wanneer ik de desktopsite opvraag door m'n user-agent op die van een desktop te forceren. De mobiele weergave werkt wel goed, maar dan passen er maar drie regels tekst in m'n 1440x2560-scherm...

Wanneer ik een woord uit de suggestielijst van Swype aanklikte, werd dit woord telkens herhaald, tot ik een andere letter aantikte.

[ Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 04-04-2016 14:12 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wij doen vziw niets raars met de textarea's waar je je post in typt. Ook is er technisch geen verschil tussen de dektop en mobiele weergave (dat is puur styling op basis van de resolutie).

Blijkbaar komen dergelijke problemen wel meer voor als ik zo even rondkijk op http://forum.swype.com/forumdisplay.php?111-Report-a-bug

[ Voor 26% gewijzigd door crisp op 04-04-2016 14:35 ]

Intentionally left blank