Alle notificaties als gelezen markeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Rechts boven in beeld heb je een belletje staan waar notificaties worden weergegeven indien iemand een reply geeft op een reactie die je op de frontpage gegeven hebt.

Het belletje wordt geel van kleur en geeft een getal weer indien er nieuwe notificaties zijn.

Nu heb ik onlangs een reactie gegeven op een populair topic en een dag later zag ik 100 notificaties terwijl ik er normaal 0 tot 3 heb.

Ik wilde ze allemaal als gelezen markeren maar kan ze alleen 1 voor 1 aanklikken.

Kan er een knopje gemaakt worden om ze allemaal als gelezen te markeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
jimbo123 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:42:
Kan er een knopje gemaakt worden om ze allemaal als gelezen te markeren?
Dat knopje bestaat er al. Als je op de notificaties drukt, kan je vervolgens op 'Bekijk recente notificaties' drukken. Boven aan die pagina staat 'Markeer alle notificaties als gelezen'.

Et voilà alle notificaties zijn weg.

Waarschijnlijk had je die 100 notificaties vanwege de 1 april emoticons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Ah, dat knopje had ik niet gezien.
(en dus staat het wellicht niet op een intuïtieve plek, aannemende dat ik niet te dom ben :) )

Bedankt voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
jimbo123 schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:09:
(en dus staat het wellicht niet op een intuïtieve plek, aannemende dat ik niet te dom ben :) )
Daar vallen meer mensen over: Markeer alles als gelezen-knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er is een ticket om het 'Markeer alles als gelezen'-linkje ook in de notificatie-overlay weer te geven. Het zal nog wel even duren voordat we dit kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:47
Is het niet handig om het á la Facebook te doen? Zodra je op het belletje klikt wordt het icoontje weer normaal, maar de ongelezen meldingen blijven herkenbaar (bijv. door gelezen meldingen een witte achtergrond te geven en ongelezen meldingen een lichtgrijze oid). Dat kan eventueel ook gewoon naast een 'markeer alles als gelezen' dingetje gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 17:01
rens-br schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:45:
Dat knopje bestaat er al. Als je op de notificaties drukt, kan je vervolgens op 'Bekijk recente notificaties' drukken. Boven aan die pagina staat 'Markeer alle notificaties als gelezen'.

Et voilà alle notificaties zijn weg.
even een oud topic naar boven halen...
Ik heb hiervoor moeten googlen om het te vinden, dus echt gebruikersvriendelijk is het niet.

Na jouw uitleg eens goed gezocht naar de link en heb hem uiteindelijk gevonden na mijn browser te resizen.
Op mijn werklaptop met 1366 x 768 resolutie moet ik de browser bijna maximaliseren om de onderkant van de overlay met notificaties te zien.
De overlay schaalt dus niet proper mee met de grootte van het browser venster.

Ik browse tweakers standaard wat kleiner op mn werklaptop, dus het zal wat prutsen blijven :(
Pagina: 1