hallo iedereen
Ik heb al vanaf het begin problemen met proximus snelheid. Dat wist ik. Snelheid beperkt tot 17MBit/S
Maar ik heb nu toch ook al en tijdje last van webpaginas die zeer traag laden.
Soms als ik op een link klik zie ik de blauwe balk om te laden starten maar hij blijft staan in het begin van de laadbalk. Als ik blijf wachten gebeurt er meestal niet snel iets. Als ik na enkele seconden nog eens op de link klik opent de link plots wel snel. Als ik op google bijvoorbeeld fotos zoek dan laad het altijd traag. Als ze eenmaal geladen zijn en ik scrol naar beneden dan duurt het een tijdje vooraleer de nieuwe foto's geladen worden.
Nog even het volgende:
OS X EL Capitan
Macbook pro (retina, Mid 2012)
2,3GHz Intel Core I7
8gb 16OO MHZ DDR3
Wifi is 5GHz
Wifi kanaal staat al op het beste kanaal via wifi probleemoplossing
Sinds ik van kanaal ben verandert kan ik bv een Film Downloaden tot iets meer dan 2MBits/s (vroeger minder) Maar de webpagina'sn laden even traag.
Heb gisteren een clean instal gedaan.
Heb ook al eens alle netwerkverbindingen verwijdert en opnieuw ingesteld.
heb ook al "stop plug ins om stroom te besparen" afgevinkt.
bij google chrome is hetzelfde probleem.
alvast bedankt.
mvg
Ik heb al vanaf het begin problemen met proximus snelheid. Dat wist ik. Snelheid beperkt tot 17MBit/S
Maar ik heb nu toch ook al en tijdje last van webpaginas die zeer traag laden.
Soms als ik op een link klik zie ik de blauwe balk om te laden starten maar hij blijft staan in het begin van de laadbalk. Als ik blijf wachten gebeurt er meestal niet snel iets. Als ik na enkele seconden nog eens op de link klik opent de link plots wel snel. Als ik op google bijvoorbeeld fotos zoek dan laad het altijd traag. Als ze eenmaal geladen zijn en ik scrol naar beneden dan duurt het een tijdje vooraleer de nieuwe foto's geladen worden.
Nog even het volgende:
OS X EL Capitan
Macbook pro (retina, Mid 2012)
2,3GHz Intel Core I7
8gb 16OO MHZ DDR3
Wifi is 5GHz
Wifi kanaal staat al op het beste kanaal via wifi probleemoplossing
Sinds ik van kanaal ben verandert kan ik bv een Film Downloaden tot iets meer dan 2MBits/s (vroeger minder) Maar de webpagina'sn laden even traag.
Heb gisteren een clean instal gedaan.
Heb ook al eens alle netwerkverbindingen verwijdert en opnieuw ingesteld.
heb ook al "stop plug ins om stroom te besparen" afgevinkt.
bij google chrome is hetzelfde probleem.
alvast bedankt.
mvg