Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb sinds kort een nieuwe tablet/laptop. nu heb ik sinds ongeveer 4 dagen dat als ik de app store open, dat er meteen komt te staan: controleer u verbinding, alles gerepareerd? en met deze code er bij: 0x80072EFD

de tablet waar ik op werk is een asus transformer book. hoop dat iemand me kan helpen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:38
*Knip*. LMGTFY linkjes zijn niet toegestaan. Ben je het niet eens met de inzet van de TS, maak dan een TR aan.

[ Voor 94% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:21:
hallo, ik heb sinds kort een nieuwe tablet/laptop. nu heb ik sinds ongeveer 4 dagen dat als ik de app store open, dat er meteen komt te staan: controleer u verbinding, alles gerepareerd? en met deze code er bij: 0x80072EFD

de tablet waar ik op werk is een asus transformer book. hoop dat iemand me kan helpen.
Hallo Roosbloem,

Welkom op tweakers!

Op tweakers wordt bij het ervaren van een probleem enige inzet verwacht, helaas ontbreekt deze in jou topic.
Ga dus zelf even Googlen en probeer wat oplossingen. Mocht je er daarna alsnog niet uitkomen, maak dan gerust een nieuw topic aan en vermeld welke stappen je al hebt ondernomen en wat er niet gelukt is.

Het topic in de huidige vorm is in ieder geval onvoldoende en krijgt dan ook een slotje.

Dit topic is gesloten.