Toon posts:

Geen tv ontvangst rtl4 sbs6 net5 tmf yorin???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Greets all, mijn vriendin heeft een 2e hans tv'tje gekocht. Nu toen ik de kanalen ging instellen kon ik een aantal kanalen niet vinden. Dus heb ik de tabel erbij gepakt van upc en daar kwam ik erachter dat alle kanalen tussen "frequenties" +- 52 en 67 niet te vinden waren. Opeens na heeel heeel lang klooien kreeg ik beeld, toen heb ik ze allemaal opeens kunne krijgen door die betreffende kanalaen eerst op secam of oirt ofzo te zetten en toen weer terug pal en toen waren ze er. Echter bleven ze om de zoveel tijd weer storen.. dan leek het net alsof de tv ervanaf week en een beetje ging zoeken in die buurt erg vaag..

Nu heb ik een oplossing die niet ideaal is, ik zat denken aan een video te gebruiken als tuner dus dat kreng via scart of coax aan de tv te koppelen en daarmee te zappen.

Is dit de enige/beste oplossing? of heeft iemand nog betere ideeen?
many
thanks!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een frequentieversterker er tussen zetten?

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmja heb ik ook een tijdje aan gedacht ja.. echter hoorde ik dat niet alle freq versterkers nog goed werken ofzo met de nieuwe freqs.

Maar evengoed hihj heeft minstens 3 weken goed gedaan en nu oppeens wil hij weer niet.. Kan dan toch bijna niet aan slap signaal liggen?

Hij zit dus idd via een aantal verlangkabels gekoppelt.
Maar ik heb hem expres naar de contactdoos gesleept en daar had ik het zelfde probleeem..

Verwijderd

hier is het zo dat alles rond kanaal 22 niet wordt doorgegeven, of dat erop de plek waar eigenlijk die zneder te vinden zou moeten zijn een andere zender komt.
dit ligt niet aan het signaal, ook niet aan de programmering, maar die tuner is aan gort

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik was er eigenlijk al bang voor tnx iig..
Het irritante is dus dat hij het niet dee toen een maand wel wertke en nu weer niet.. Klap geven tegen dat ding :P ?

Verwijderd

hier helpt het om het antennestekkertje heen en weer te duwen zodat de tuner heen en weer geduwd wordt, maar dat effect begint hier al minder te worden :(
ding is helemaal naar de t***s

Verwijderd

Topicstarter
Koel, gaan we proberen tnx :) *D

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

CyBeRSPiN

sinds 2001

Was het niet zo dat upc wat progs op de S-band heeft gezet om zo hun eigen flutbetaalzenders wél voor iedereen bereikbaar te maken?
Die S-band geeft problemen bij oude tv's (zit niet in hun bereik), volgens mij is er een kastje bij upc verkrijgbaar die dit probleem oplost.

Verwijderd

Topicstarter
Intresting.. het merendeel van de niet te ontvangen kanaal zit inderdaad op de s band maar niet allemaal... The box doet ook moeilijk namelijk.. Kost zo'n doosje geld?
Pagina: 1