Toon posts:

Welke grafische kaart kan ik het beste aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Welke grafische kaart kan ik het beste aanschaffen als ik twee monitors wil kunnen aansluiten en het liefst ook nog wat grafisch geheugen erbij wil? Ik zit te kijken naar een nvidea gfx, maar ik heb echt geen idee wat een dual core aan kan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het is voor op mijn werk en daar heb ik een Dell met DUAL core 2,4Ghz intel pentium E2220
Er zit een q35 express chipset family in
Als je iets specifieks wil weten, vraag het me gerust, dan zoek ik ff op wat er in zit.
Mijn doel is om met twee schermen te kunnen werken en om photoshop te kunnen gebruiken zonder dat heel de pc hangt.

Alle reacties

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Je hebt in het begin toch een vragen lijstje gekregen? Misschien handig om die even in te vullen? Aangezien we nu eigenlijk 0,1 weten kunnen we geen goed advies geven.

Trouwens, persoonlijk gebruik ik 2 schermen op intel hd 4400 Met photoshop en meerdere games in de achtergrond, dus je zou het af kunnen doen met misschien een GTX 750 ti? Zijn btw geen eens full HD schermen, dus ik raad je aan alsnog de vragen in te vullen :p

[ Voor 46% gewijzigd door Danny Phantom op 04-04-2016 10:56 ]

Verwijderd

Meer dan pricewatch: Sapphire R7 240 1GB GDDR5 Boost zou ik er niet aan uit geven. Denk trouwens dat een pricewatch: XFX Radeon R5 230 2GB Core Edition LP ook zal voldoen al heeft deze wel ddr3 geheugen wat voor alleen het weergeven van beeld weinig uit zal maken.

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 00:27
De processor is ook gewoon erg langzaam voor photoshop. Als je een moderne pentium (met een moederbord) koopt zal je PC al dubbel zo snel zijn voor ongeveer 100 euro.

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:30
rickbovenkamp schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:38:
De processor is ook gewoon erg langzaam voor photoshop. Als je een moderne pentium (met een moederbord) koopt zal je PC al dubbel zo snel zijn voor ongeveer 100 euro.
Dit. Idd niet meer investeren in zo'n oud apparaat. Aangezien het op kantoor is (en dus minimaal 8uur per dag aan staat, als ie al niet 24/7 draait) krijg je een volledige hardware upgrade enkel in energieverbruik er al wel uit.