het gaat over een smartphone Samsung Galaxy Note 4. De display is voortdurend gesplitst. De rechterzijde is onbruikbaar en is een grijs vlak. Mijn vraag ? Is dit een defect of slecht werkend toestel of kan ik dat via instellingen veranderen ?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via "instellingen" heb ik al van alles geprobeerd. Soms springt de display weer op een normaal vol scherm en werkt het toestel naar behoren om dan plots weer in twee te splitsen. Vooral na een oplaadbeurt is dat het geval. Ik krijg het dan met geen mogelijkheid terug ingesteld ook al omdat maar de helft van van de display zichtbaar is en ik het toestel niet of nauwelijks kan bedienen.
...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via "instellingen" heb ik al van alles geprobeerd. Soms springt de display weer op een normaal vol scherm en werkt het toestel naar behoren om dan plots weer in twee te splitsen. Vooral na een oplaadbeurt is dat het geval. Ik krijg het dan met geen mogelijkheid terug ingesteld ook al omdat maar de helft van van de display zichtbaar is en ik het toestel niet of nauwelijks kan bedienen.
...