Toon posts:

Wat is deze laptop nog waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Noob hier, dus hopelijk staat dit topic op de juiste plek :)

Ik was benieuwd of jullie mij kunnen vertellen wat een realistische prijs is voor deze laptop:

Asus R556L
CPU Intel Core i5-5200U up to 2.7GHZ
Memory 8GB
HDD 240G SSD
De laptop is in maart 2015 gekocht.

(Volgens mij is dit een net iets nieuwere versie? pricewatch: Asus R556LA-DM2549T)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomaszcs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 15:22

tomaszcs

✔️

Prijs is ook afhankelijk van staat en/of garantie. Rond de 60% - 70% van de nieuwprijs is realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Staat is helemaal prima, ergens een klein krasje maar werkt nog volledig naar behoren. Garantie nog een jaar als ik me niet vergis.

Bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:44:
Staat is helemaal prima, ergens een klein krasje maar werkt nog volledig naar behoren. Garantie nog een jaar als ik me niet vergis.

Bedankt voor de reactie!
Mocht je hem op marktplaats gaan zetten bereid je alvast voor op een hoop onzin biedingen. Laatst ook een laptop verkocht (uiteindelijk via VA verkocht maar hij stond ook op MP) maar wat een onzin er dan binnenkomt... Ding was 400+ waard en alleen maar biedingen van 250 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bartske schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:46:
[...]

Mocht je hem op marktplaats gaan zetten bereid je alvast voor op een hoop onzin biedingen. Laatst ook een laptop verkocht (uiteindelijk via VA verkocht maar hij stond ook op MP) maar wat een onzin er dan binnenkomt... Ding was 400+ waard en alleen maar biedingen van 250 etc.
Nee geen Marktplaats gelukkig :) Ik wil hem zelf overkopen en maar ik heb geen idee waar ik rekening mee moet houden qua prijs, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:30:
Hoi,

Noob hier, dus hopelijk staat dit topic op de juiste plek :)

Ik was benieuwd of jullie mij kunnen vertellen wat een realistische prijs is voor deze laptop:

Asus R556L
CPU Intel Core i5-5200U up to 2.7GHZ
Memory 8GB
HDD 240G SSD
De laptop is in maart 2015 gekocht.

(Volgens mij is dit een net iets nieuwere versie? pricewatch: Asus R556LA-DM2549T)

Bedankt!
Toevallig al de CSL FAQ bekeken voor je dit topic opende? Het is niet toegestaan om waardebepalingen te laten doen op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:18

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat dus. En dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.