Beste mede-tweakers en tweakerinnen 
ik heb inmiddels mijn kastje gemod. Echt fun werk om te doen. Ik heb 2 fanguards op het zijpaneel gemonteerd. Samen met 2 fans van 80 x 80 mm. Een goeie vriend van me, phices, had met een gatenboor, netjes 2 gaten er in geboord. webcamshots zijn gemaakt met een philips vesta geval
sorry voor de slechte kwaliteit 
[UPDATE]
Heb dit weekend even een Canon PowerShot S10 kunnen lenen, en meteen ff wat fotootjes geshoot.. ze waren 1600 x 1200, maar dan waren er tweakers met 56k modems..

[/UPDATE]
Pic 1 : voor de mod.

pic 2 : Nog een voor casemod

pic 3&4&5 : 2 Nieuwe fans geinstalleerd incl. 1 fanguard

Dan komst de zijpaneel mod
EnJoY!

Dat was een lading shotjes. Nu heb ik nog een vraag. De indeling van mijn koelers is zo :

De pc (AMD TB 1000 mhz met
) word 43 graden. Is de opstelling zo juist..? of moet ik er iets aan veranderen?
Op naar de volgende casemod --> Spuiten!
ik heb inmiddels mijn kastje gemod. Echt fun werk om te doen. Ik heb 2 fanguards op het zijpaneel gemonteerd. Samen met 2 fans van 80 x 80 mm. Een goeie vriend van me, phices, had met een gatenboor, netjes 2 gaten er in geboord. webcamshots zijn gemaakt met een philips vesta geval
[UPDATE]
Heb dit weekend even een Canon PowerShot S10 kunnen lenen, en meteen ff wat fotootjes geshoot.. ze waren 1600 x 1200, maar dan waren er tweakers met 56k modems..

[/UPDATE]
Pic 1 : voor de mod.

pic 2 : Nog een voor casemod

pic 3&4&5 : 2 Nieuwe fans geinstalleerd incl. 1 fanguard

Dan komst de zijpaneel mod

Dat was een lading shotjes. Nu heb ik nog een vraag. De indeling van mijn koelers is zo :

De pc (AMD TB 1000 mhz met
Op naar de volgende casemod --> Spuiten!