Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alpflex
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 27-04-2016
Mijn vraag
Heeft iemand ervaring met het opnieuw in werking kunnen krijgen van het beeld van een microsoft lumia 640 lte (zie ook onderstaande bijgevoegde foto)? Mijn telefoon is namelijk van dit model, maar omdat deze laatst nat is geworden door het natte weer heb ik wel geluid maar geen beeld. Ik hoor het graag.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Standaard wat er op een lumia 640 erop zit.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb mijn telefoon al in rijst voor een aantal dagen gedaan; maar helaas zonder succes.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20:29
Tja dit kan meerdere oorzaken hebben. Het kan het scherm zelf zijn, welke voor 35E te kopen is en je zelf kan vervangen, of het is de printplaat of iets anders.
Als het met rijst (of een andere vochtvreter) niet wil lukken dan zou ik hem ter reparatie opsturen en de schade claimen bij je inboedel of reisverzekering.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:11

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
Alpflex schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:13:
Mijn vraag
Heeft iemand ervaring met het opnieuw in werking kunnen krijgen van het beeld van een microsoft lumia 640 lte (zie ook onderstaande bijgevoegde foto)?
De onderstaande bijgevoegde foto ontbreekt.
quote:
Mijn telefoon is namelijk van dit model, maar omdat deze laatst nat is geworden door het natte weer heb ik wel geluid maar geen beeld. Ik hoor het graag.
Je hebt de rijst truc al geprobeerd lees ik. Heb je tussen het water en de rijst bui de telefoon nog aan gehad, want dat maakt de kans op reparatie nihil?

Verder is het met water altijd maar gissen wat er kapot is. Het zou kunnen dat alleen je scherm is overleden en dat de rest nog werkt. Het zou dan voldoende zijn om het scherm te vervangen, echter kan na verloop van tijd toch voorkomen dat de rest alsnog kapot gaat door corrosie.

Je zou het toestel langs kunnen brengen bij een reparatiebedrijf, zij kunnen dan zien of er nog iets gerepareerd kan worden.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True