Bij het zoeken naar een Telefoon nummer vind ik dat het vrij traag gaat, als ik bijvoorbeeld snel achter elkaar op het naar beneden knopje druk duurt het soms wel even voor dat ie dat heeft verwerkt, komt dit meer mensen bekend voor ?¿
Denk dat dit niet komt door een trage simkaart. Bij mijn weten laad hij alle telefoonnummers bij het aanzetten van de telefoon in zijn eigen geheugen.
Over het algemeen is Nokia lekker snel, en voor zover ik weet de 8210 ook... Kan het niet in je sofware zitten? Misschien kan je dat ff controleren ofzo?
Heb ik ook gehad met me 3310 en Ben simkaart, scrollen in het telboek ging rete sloom... als ik een paar keer achter elkaar drukte bleef ie ook even doorgaan e.d.
Een nieuwe simkaart heeft voor mij de oplossing geboden (koste me wel 30 piek...)
Probeer het eens met een andere simkaart!!
succes
Een nieuwe simkaart heeft voor mij de oplossing geboden (koste me wel 30 piek...)
Probeer het eens met een andere simkaart!!
succes
ik heb ook telfort en ik heb daar geen problemen mee dus het zal wel aan je 8210 liggen dan.
zelf heb ik een 6150 en ik heb mijn nummers in het telefoongeheugen staan. maar als ik ze op de simkaart zet heb ik ook geen problemen dus.....het ligt aan je 8210
zelf heb ik een 6150 en ik heb mijn nummers in het telefoongeheugen staan. maar als ik ze op de simkaart zet heb ik ook geen problemen dus.....het ligt aan je 8210
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Het ligty niet aan de 8210, omdat ik er zelf ook een heb en daar is nix mee aan de hand. Dus je hebt gewoon een gare sim kaartOp zaterdag 23 juni 2001 22:37 schreef Matsie het volgende:
ik heb ook telfort en ik heb daar geen problemen mee dus het zal wel aan je 8210 liggen dan.
Ik neem aan dat een bezoekje bij de dealer oplossing zal geven, bij de weg ik zal nu eerst even andere sim proberen
Hmm ik heb even andere sim in gedaan en dat gaat perfect, heel snel op de naar beneden knop rammen gaat super snel naar ander nummer, het viel me ook op dat bij de libertel sim het maar 5 seconden duurde ofzo toen was de sim al gereed, bij die van telfort duurde dit toch minstens 20 seconden
ik mag hiermee aannemen dat dat het probleem is ?
oke ik neem mijn woorden terug 
je hebt gewoon een gare simkaart (maar daar was je zelf nu ook al achter)
je hebt gewoon een gare simkaart (maar daar was je zelf nu ook al achter)
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Yep!Op maandag 25 juni 2001 18:21 schreef caphex het volgende:
Hmm ik heb even andere sim in gedaan en dat gaat perfect, heel snel op de naar beneden knop rammen gaat super snel naar ander nummer, het viel me ook op dat bij de libertel sim het maar 5 seconden duurde ofzo toen was de sim al gereed, bij die van telfort duurde dit toch minstens 20 seconden
Je zou die nummers (als je die sim slechts in 1 telefoon gebruikt) natuurlijk ook gewoon in het geheugen van de telefoon kunnen zetten i.p.v. op de sim.
ik zet de nrs altijd in het geheugen van de telefoon. is wat makkelijker vind ik zelf
en is het bijgewerkt
en is het bijgewerkt
Pagina: 1