Hallo,
Ik heb sinds kort de game ASTA Online gedownload en wil deze graag spelen, echter loop ik vanaf het moment van opstarten al tegen enorme lag aan.
Beeld super schokkerig, moet regelmatig dezelfde paden nog eens opnieuw bewandelen, iedere actie die ik op muis/toetsenbord ingeef heeft enkele seconden nodig voor het zichtbaar is ingame.
Nu spelen er al behoorlijk wat mensen deze game en zie ik daar nergens topics met dezelfde problemen. Ik heb een speedtest gedaan en mijn download ligt netjes boven de 40Mbps dus lijkt me ook niets mis mee.
Iemand een tip wat ik nog kan proberen? Of kan mijn laptop het gewoon niet aan?
...
Specificaties laptop:
Populaire specificaties
Laptoptype Notebook
17,3"
1600x900 (WXGA++)
CPU/SoC Intel Core i5-560M
GeForce 610M
CPU architectuur Overig
Klokfrequentie 2,66GHz
Maximale turboklokfrequentie 3,2GHz
Moederbordchipset
Intel Mobile HM55
Geheugengrootte 8GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Schermdiagonaal 17,3"
Resolutie 1600x900 (WXGA++)
Beeldverhouding 16:9
Backlight Edge-lit
Videochip GeForce 610M
...
Nu heb ik niet echt (of ja, echt geen) verstand van computers en heb dus geen idee hoe dit te verhelpen.
Enorm bedankt alvast!
...
Ik heb sinds kort de game ASTA Online gedownload en wil deze graag spelen, echter loop ik vanaf het moment van opstarten al tegen enorme lag aan.
Beeld super schokkerig, moet regelmatig dezelfde paden nog eens opnieuw bewandelen, iedere actie die ik op muis/toetsenbord ingeef heeft enkele seconden nodig voor het zichtbaar is ingame.
Nu spelen er al behoorlijk wat mensen deze game en zie ik daar nergens topics met dezelfde problemen. Ik heb een speedtest gedaan en mijn download ligt netjes boven de 40Mbps dus lijkt me ook niets mis mee.
Iemand een tip wat ik nog kan proberen? Of kan mijn laptop het gewoon niet aan?
...
Specificaties laptop:
Populaire specificaties
Laptoptype Notebook
17,3"
1600x900 (WXGA++)
GeForce 610M
CPU architectuur Overig
Klokfrequentie 2,66GHz
Maximale turboklokfrequentie 3,2GHz
Moederbordchipset
Intel Mobile HM55
Geheugengrootte 8GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Schermdiagonaal 17,3"
Resolutie 1600x900 (WXGA++)
Beeldverhouding 16:9
Backlight Edge-lit
Videochip GeForce 610M
...
Nu heb ik niet echt (of ja, echt geen) verstand van computers en heb dus geen idee hoe dit te verhelpen.
Enorm bedankt alvast!
...