Fractured Space - wie speelt het !?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Hey Tweakers,

Zo'n 3 weken geleden het spel Fractured Space gekocht (nouja de Forerunner Pack, met wat skins).

Het is imo een behoorlijk epische space game; early acces; 5 vs 5, met tal van verschillende schepen die ook echt varieren in gameplay. Hoewel de map (voorlopig) altijd het zelfde is, is toch elke battle weer anders.

Ik vind het een verslavend en leuk spel! En deze topic heb ik aangemaakt omdat ik me afvroeg of er ook NL'ers zijn die dit spelen?

Als je het nog niet kent; kijk eens op Youtube (recente filmpjes). En als je het al hebt / gaat spelen; add me anders in Steam: D4G4N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het loopt nog geen storm in dit topic hé? :+

Het leek mij ook een leuke game, maar toen ik het maanden geleden voor het eerst speelde was het zeer onduidelijk wat ik moest doen..

Gister heb ik het opnieuw aangeslingerd en is er veel veranderd! Het ziet er nu erg leuk uit, dus ik ga het zeker verder onderzoeken :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Hey,

Nog niet veel mensen die de titel hebben gezocht blijkbaar. Heb je het al wat meer gespeeld de laatste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Sinds vrijdag? is het spel uit early access en voor iedereen speelbaar. Ik heb het al eventjes geprobeerd, alleen lijkt het me meer iets om in een volle 5-mans crew te spelen.

Ik vind het erg veel weg hebben van Dreadnought, maar heb er nog niet genoeg tijd in zitten om een volledig oordeel te vellen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snuksel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10-2024
In het weekend geprobeerd en direct armada pack gekocht waarmee je alle ship's unlockt. Fijn spel, tactisch inzicht wordt beloond. Zo kan je, wanneer je lijkt te verliezen, met één goede teamfight het hele spel omdraaien. Mijn IGN is Sjaakbanaan, add me gerust om eens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Tips voor een leuk atack ship?

Best een vermakkelijk spel. Schepen zijn ook best goedkoop voor een f2p spel.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1