Afgelopen vrijdag heb ik de Asrock Beebox N3150 ontvangen. Nu dacht/hoopte ik hier even snel Windows op te zetten, maar helaas. Tijdens de installatie krijg ik de error "A media driver your computer needs is missing"
Nu is er hier en daar al het een en ander over dit probleem geschreven, maar alle mogelijke oplossingen die ik gevonden heb werken helaas niet.
Ik heb geprobeerd om:
- De USB stick van poort te veranderen als de error zich voordoet
- Meerdere Windows 10 versies geprobeerd ook die van de mediacreatortool en zelfs een windows 8.1 versie die hetzelfde probleem geeft.
- 6flpy-x64 drivers ingeladen
- enable/disable legacy support
- Windows 7 te installeren om die vervolgens naar 10 te upgraden, maar daar krijg ik doordat USB3 niet ondersteund wordt het probleem dat ik na de installatie geen gebruikersaccount kan aanmaken.
- en waarschijnlijk nog wat andere dingen die ik inmiddels vergeten ben.
Als iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag!
Nu is er hier en daar al het een en ander over dit probleem geschreven, maar alle mogelijke oplossingen die ik gevonden heb werken helaas niet.
Ik heb geprobeerd om:
- De USB stick van poort te veranderen als de error zich voordoet
- Meerdere Windows 10 versies geprobeerd ook die van de mediacreatortool en zelfs een windows 8.1 versie die hetzelfde probleem geeft.
- 6flpy-x64 drivers ingeladen
- enable/disable legacy support
- Windows 7 te installeren om die vervolgens naar 10 te upgraden, maar daar krijg ik doordat USB3 niet ondersteund wordt het probleem dat ik na de installatie geen gebruikersaccount kan aanmaken.
- en waarschijnlijk nog wat andere dingen die ik inmiddels vergeten ben.
Als iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag!