Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

studie/gaming laptop rond de 1200

Pagina: 1
Acties:

• Laptoppie2
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-06-2016
Wat ga je met je laptop doen?
ik ga straks werktuigbouwkunde studeren en hij zal dus ook mee naar school moeten en hij moet dus tegen een stootje kunnen, en de accuduur moet ook voldoende moeten zijn. verder zal ik er mee gaan gamen, geen hele zware games, maar lichte en midzware games zal hij moeten kunnen afspelen.

Wat is je budget?
ik ben van plan 1200 te besteden maar als het nodig is kan die naar 1300 gaan

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
aangezien hij mee moet naar school moet hij dus geen 4 kilo wegen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik ben op dit moment aan het zoeken bij Asus en Lenovo omdat er wordt gezegd dat deze nu de leiders zijn qua laptops.

ik heb al gekeken naar de Asus ROG GL552VW-CN273T maar omdat die helemaal van plastic is denk ik niet dat dat heel goed uitkomt.

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-11 10:47
Als je aan een van de technische universiteiten gaan studeren is het handig het laptop programma af te wachten.

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 14:37
Het afwachten van de laptopprogramma's is zeker handig, maar is niet altijd de beste keuze naar mijn mening. Ik heb ook eens een laptop aangeschaft via zo'n programma, en je krijgt dan echt een mobiel werkstation. Dit zijn over het algemeen lompe laptops die weliswaar van hoge kwaliteit zijn, maar ik denk dat je tegenwoordig beter een wat slankere laptop kunt nemen die mogelijk zelfs krachtiger is dan zo'n mobiel werkstation.

• Laptoppie2
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-06-2016
het is niet aan de technische universiteit, hbo niveau.

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-11 12:58
Hallo laptoppie,

Ik heb dit al in meerdere topics gezegd. Maar de Dell 7559 is een uitstekende keuze. Ik doe zelf Automotive engineering en gebruik dus dezelfde programma's als jij. CAD en matlab enzo. Voor 1300 heb je een 4k scherm en ssd, snelle i7 6700HQ en een flinke gtx 960 gpu

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB