Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...ik heb een chromecast (1) in tv, en heb kodi en yatse op mijn smartphone geïnstalleerd, maar als ik het programma kodi heb opgestart en de film zoek en opstart krijg ik de melding media wordt niet ondersteund. Hoe kan ik toch beeld op mijn tv krijgen

Relevante software en hardware die ik gebruik
...chromecast, smartphone samsung s5 mini, samsung tv ue f6740

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...programma kodi en yatse geïnstalleerd chromecast verbonden met tv via HDMI ingang

Alle reacties

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? We verwachten wat meer eigen initiatief van je, gebruik bijvoorbeeld de zoekfunctie hier op het forum of Google. We stellen deze vraag ook niet voor niets in de template.

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een hele tijd een film op te starten in yatse maar krijg dan steeds
De melding media wordt niet ondersteund,als ik kodi opstart en start een film in kodi,zelf lukt het wel en krijg ik wel gewoon de film op mijn smarthphone

• Peter spijker
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:00
Kodi ondersteunt volgens mij geen chromecast.

Enigste wat je dan kan doen is volgens mij je telefoon scherm casten!

Google cast uit de playstore installeren.
Scherm casten
Kodi starten....

SE 11x365WP ONO + 10x365WP WZW + 4 x365WP ZWZ. Totaal 9100WP. Gasloos sinds 06-2022: L/W warmtepomp NIBE BVA-SVM 10-200, AMS 10-12. L/L warmtepomp MHI SCM50-ZSW triple.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook google cast geïnstalleerd,het streamen van kodi lukt dan wel, maar ik heb dan goede beeldkwaliteit op de smartphone maar op de tv geen mooie kwaliteit en haperend beeld.Ik dacht daarom misschien met yatse dat op te kunnen lossen, maar dat gaat dus niet.Kan iemand zeggen dat ik dan goed beeld kan krijgen met google cast.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:55:
Ik heb ook google cast geïnstalleerd,het streamen van kodi lukt dan wel, maar ik heb dan goede beeldkwaliteit op de smartphone maar op de tv geen mooie kwaliteit en haperend beeld.Ik dacht daarom misschien met yatse dat op te kunnen lossen, maar dat gaat dus niet.Kan iemand zeggen dat ik dan goed beeld kan krijgen met google cast.
Je kan beter een Android TV oplossing aanschaffen.
Of een Raspberry PI.
Pagina: 1