Ik wil al sinds ongeveer 2 jaar een goede game pc, maar het is er nooit van gekomen. Ik wil wel meteen een hele goede pc, en niet beginnen met een middelmatige. Ik heb me er nu sinds een paar dagen een beetje in proberen te verdiepen en ik denk dat ik een aardige game pc samen heb kunnen stellen. Ik heb er niet veel verstand van, en weet dus niet of ik alles goed heb gedaan. De pc die ik heb samengesteld is ook een beetje aan de dure kant, misschien dat er iemand is die tips kan geven over welke onderdelen er goedkoper zouden kunnen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er op gamen en films en series kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou het graag onder de duizend euro willen houden, maar ik zit er al overheen. Ik weet niet waar ik nog op zou kunnen bezuinigen van de onderdelen die ik heb uitgekozen. Ik zou graag alles bij Afuture willen bestellen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een redelijk stille pc willen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me af of ik mijn game pc goed heb samengesteld of dat er nog iets aan veranderd moet worden. Ik zou ook graag wat minder uitgeven aan de pc, dus misschien heeft iemand daar nog alternatieven voor.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er op gamen en films en series kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou het graag onder de duizend euro willen houden, maar ik zit er al overheen. Ik weet niet waar ik nog op zou kunnen bezuinigen van de onderdelen die ik heb uitgekozen. Ik zou graag alles bij Afuture willen bestellen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een redelijk stille pc willen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me af of ik mijn game pc goed heb samengesteld of dat er nog iets aan veranderd moet worden. Ik zou ook graag wat minder uitgeven aan de pc, dus misschien heeft iemand daar nog alternatieven voor.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,- | € 237,- |
1 | ASRock Z170 Extreme4 | € 135,95 | € 135,95 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 229,- | € 229,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 3TB | € 93,- | € 93,- |
1 | Corsair Obsidian 450D | € 119,95 | € 119,95 |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,95 | € 42,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 56,95 | € 56,95 |
1 | Corsair RM550 | € 100,95 | € 100,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,42 | € 86,42 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.102,17 |