Adblock waarschuwing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiGaN00B
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 09:55
Hoi,

Dagelijks zit ik op Tweakers, beetje het nieuws lezen, reviews lezen en diverse onderwerpen volgen op het forum. I love it.
But ik krijg de adblock waarschuwing als inkomstenbron-melding. Het is zo dat ik nu uBlock op disabled heb staan, Tweakers heb ik whitelisted in Ghostery en Tampermonkey staat uit (alleen op tweakers). Voor de rest heb ik geen andere extensions die ads blokkeren. Nu is het zo dat ik de adblock waarschuwing als inkomstenbron-melding krijg. Begrijp mij niet verkeerd, ik steun Tweakers zeker. Wellicht zien jullie ook dat ik "ads" aan het blokkeren ben. |:( Ik wil graag melden dat ik dat niet doe! Excuses daarvoor.

Tips hoe ik dit probleem kan verhelpen zijn altijd welkom. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alleen tweakers.net whitelisten is niet genoeg, iets wat je kan terugvinden in de vele topics hierover ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 15:59
Advertenties worden niet op t.net gehost maar door een derde partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

enigszins offtopic, maar wat ik mij afvraag is wat tweakers hiermee hoopt te bereiken?

Tweakers was een van de eersten die de waarschuwing in de huidige "steun ons vorm" op het internet hadden voordat alle websites ergens begin dit jaar de mededeling gingen kopiëren. Nu zie je het overal terug en ik voel mij toch echt niet aangesproken (ondanks het open en eerlijke bericht).

Ik heb m'n blocker toentertijd uitgezet en ik klik nog steeds niet op advertenties. Nooit gedaan. Er is een reden dat mensen een adblocker hebben en deze hebben aanstaan. Inspelen op gevoel en empathie zorgen er niet voor dat ik " af en toe toch eventjes klik" want dat zou ook weer niet eerlijk zijn naar de adverteerders die toch netjes geld neerleggen voor jullie bannerruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Gevoel en emphatie hebben weining te maken met het klikken. als je reclame ziet op tv kun je er ook niet op klikken. het tonen van de raclame is al voldoende. het klikken erop een bonus

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Het klopt niet helemaal wat je zegt. De vergelijking TV / Internet adverteren is namelijk eentje die in dit voorbeeld niet opgaat.

Ik zit zelf in de handel voor advertenties online en daarbij hanteren de meeste bedrijven een CPC (cost per click) vorm. Dat houdt in dat de adverteerder alleen betaalt per daadwerkelijke klik. De advertentie tonen levert dan in principe niets op, behalve dat je merk / product geladen wordt. Mijn insteek is dan als je een advertentie ziet waar je als consument niet op zit te wachten dat de lading negatief ontvangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

crisp

Devver

Pixelated

De meeste bannercampagne's zijn op CPM basis. Clickouts binnen de pricewatch zijn veelal weer CPC.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55

WCA

De Tracking protection binnen firefox triggert ook al adblock meldingen, als je die uitzet gaan ze weg :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiGaN00B
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 09:55
GreNade schreef op zondag 03 april 2016 @ 14:36:
De Tracking protection binnen firefox triggert ook al adblock meldingen, als je die uitzet gaan ze weg :)
Ik gebruik Chrome, helaas :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-08 22:39

Jean Paul

Reservebelg

Raven schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:29:
Alleen tweakers.net whitelisten is niet genoeg, iets wat je kan terugvinden in de vele topics hierover ;)
^ Dit.. Ook tegenaan gelopen met Pi-hole. Snelste oplossing is een schildje aanschaffen :P

Probeer eerst Tampermonkey in zijn geheel uit te zetten, mogelijk dat deze dus de ads op Tweakers.net nog blokkeert.

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

1) zie de vele andere topics hierover en vooral het lopende topic in LA. Er zijn ook alternatieven (zie eerder & andere topics).

2) Waarom daarvoor een weggezakt topic kicken? 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:33

HaTe

haat niet

Ik heb hier trouwens ook wat geks, ik blokkeer de advertenties niet op Tweakers, maar ik zie ze nooit! Ik krijg ook geen waarschuwing. Hosts bestand heb ik geen aanpassingen in, uBlock staat uit en heb geen andere addons die er wat mee te maken kunnen hebben..

Nu vraag ik me af of ik volgens Tweakers bekend sta als iemand die de ads blokkeerd?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

HaTe schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 16:45:
Ik heb hier trouwens ook wat geks, ik blokkeer de advertenties niet op Tweakers, maar ik zie ze nooit! Ik krijg ook geen waarschuwing. Hosts bestand heb ik geen aanpassingen in, uBlock staat uit en heb geen andere addons die er wat mee te maken kunnen hebben..
Je moet ook de "tracking protection" uitzetten in de browser voor deze website.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:33

HaTe

haat niet

Onbekend schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 16:48:
[...]

Je moet ook de "tracking protection" uitzetten in de browser voor deze website.
Deze is ook uit

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WileCoyote
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-03 19:38
Stom vraagje misschien, maar als Tweakers kan detecteren dat het uit staat, kunnen ze dan niet ook een stukje (slim) script schrijven om het ip adres van de user te spoofen en de ads naar hun eigen server en dan /dev/null te sturen ? Beetje die ad-servers om de tuin leiden zeg maar. Zit vast meer achter dan deze simpele voorstelling, maar och, vragen staat vrij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

En daarna geblokkeerd worden door Google Adsense/Doubleclick vanwege illegale activiteiten? ;)

(om het nog niet te hebben over hoe 'netjes' het is om zo iets te doen)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Pagina: 1