Ik heb gisteren onderstaande onderdelen binnen gekregen en geassembleerd maar krijg bij het opstarten helaas geen beeld. alle fans draaien (ook die van de GPU) en alle leds die moeten branden, branden ook. Op het moederbord licht het D-ram lampje echter wel rood op (flikkert niet, blijft constant branden).
Allereerst heb ik op internet rond gekeken waarbij aangeraden werd om eens te proberen met 1 geheugen kaart de pc te starten. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik heb tevens nog een keer goed naar de moederbord manual gekeken. hierin stond dat de geheugenkaart bij 1 geheugen kaart in slot A2 moest komen. dat heb ik dan ook gedaan. Bij de allereerste boot up heb ik het met 2 geheugenkaarten gedaan in slot A2 en B2 (tevens volgens de manual).
Ook hebben we voor de zekerheid de GPU nog eens verwijderd en opnieuw gemonteerd (gewoon als zekerheidje) dit loste dan ook niets op.
Als beginnende (eerste build, gebouwd met wat hulp) pc bouwer heb ik geen flauw idee wat er verkeerd gegaan kan zijn aangezien ik gewoon netjes de manuals gevolgd heb.
Heeft iemand hier enig idee waar het aan kan liggen?
Mijn dank is bij voorbaat alvast groot.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 204,95 | € 204,95 |
| 1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | Sapphire Nitro Radeon R9 390X 8G D5 | € 392,95 | € 392,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 57,20 | € 57,20 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,42 | € 86,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.080,32 | |
Allereerst heb ik op internet rond gekeken waarbij aangeraden werd om eens te proberen met 1 geheugen kaart de pc te starten. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik heb tevens nog een keer goed naar de moederbord manual gekeken. hierin stond dat de geheugenkaart bij 1 geheugen kaart in slot A2 moest komen. dat heb ik dan ook gedaan. Bij de allereerste boot up heb ik het met 2 geheugenkaarten gedaan in slot A2 en B2 (tevens volgens de manual).
Ook hebben we voor de zekerheid de GPU nog eens verwijderd en opnieuw gemonteerd (gewoon als zekerheidje) dit loste dan ook niets op.
Als beginnende (eerste build, gebouwd met wat hulp) pc bouwer heb ik geen flauw idee wat er verkeerd gegaan kan zijn aangezien ik gewoon netjes de manuals gevolgd heb.
Heeft iemand hier enig idee waar het aan kan liggen?
Mijn dank is bij voorbaat alvast groot.