Ik heb me al een tijdje verdiept in Star Citizen en er zijn al een hoop redenen waarom ik hyped ben, de developers willen een authentieke game maken die zijn eigen economie heeft, vele banen waaruit je kan kiezen, een gigantische aantal unieke ruimteschepen en variaties hierop en misschien het meest unieke, een eigen politieke systeem( tenminste dat heb ik begrepen).
De game is nog maar in alpha maar lijkt al een stuk meer op een eindproduct dan sommige games in het verleden (cough* AC Unity Cough*). Maar ik vroeg me af waarom jullie wel of niet hyped zijn voor Star Citizen en misschien kan je me wel een paar dingen vertellen over de game die ik misschien nog niet eens weet of misschien verkeerd heb opgevat.
De game is nog maar in alpha maar lijkt al een stuk meer op een eindproduct dan sommige games in het verleden (cough* AC Unity Cough*). Maar ik vroeg me af waarom jullie wel of niet hyped zijn voor Star Citizen en misschien kan je me wel een paar dingen vertellen over de game die ik misschien nog niet eens weet of misschien verkeerd heb opgevat.