Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:17
Hallo allemaal,

Ik heb een Bose Companion 20 speakerset staan, waarvan de connector van de linker speaker naar de rechter speaker kapot is.

Afbeeldingslocatie: http://bestbuy.ugc.bazaarvoice.com/answers/3545/268317/photo.jpg

Het is een ronde aansluiting met daarin een heel dunne plug/ pin ( ongeveer net zo dik als het draad van een paperclip). Dit pinnetje is afgebroken.

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe connector die ik aan de kabel vast kan maken, maar na veelvuldig zoeken heb ik nog niets kunnen vinden.
Ik heb gezocht op een Bose Companion 20 speaker cable, connectors, plugs, etc. Dit levert allemaal niets op.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe deze aansluiting heet en waar ik die vandaan kan toveren?

[ Voor 5% gewijzigd door dnbo op 03-04-2016 18:28 ]

Beste antwoord (via dnbo op 06-05-2016 20:54)

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 21:35

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

dnbo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:34:
@Lip is een DC connector niet een power cable?
De connector van de kabel die bij mij kapot is, is in mijn beleving een kabel die het audio signaal van de rechterbox doorvoert naar de linkerbox.

Solderen komt wel goed :) thnx voor het aanbod!
Officieel is het een barrel-connector welke overal voor kan worden gebruikt, maar wordt voornamelijk als DC-connector ingezet. Net als dat Alesis 3.5mm mono-jacks gebruikt voor 9v AC haha.
Conrad / Radio Twente (denhaag) heeft deze wel.

[ Voor 5% gewijzigd door FreeLighting op 05-04-2016 14:10 ]

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:17
Waarom stuur je bose geen mailtje of bel je ze even? Wellicht dat ze je in de goede richting kunnen wijzen, of misschien doen ze niet moeilijk en sturen ze zelf een nieuw kabeltje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
Ik heb de vraag reeds bij Bose gesteld. Ik voorzie echter een dure reparatie, omdat de kabel vastzit aan de linker box...
Daarom was ik benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met het vervangen van de aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

DC Connector is dat, heb je soldeerskills?

Je mag mijn skills wel even lenen! :)

Radio Twente (in Den Haag) heeft 'm vast wel. >:)

[ Voor 59% gewijzigd door Lip op 05-04-2016 09:26 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
De connector van de kabel die bij mij kapot is, is in mijn beleving een kabel die het audio signaal van de rechterbox doorvoert naar de linkerbox.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 21:35

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

dnbo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:34:

Officieel is het een barrel-connector welke overal voor kan worden gebruikt, maar wordt voornamelijk als DC-connector ingezet. Net als dat Alesis 3.5mm mono-jacks gebruikt voor 9v AC haha.
Conrad / Radio Twente (denhaag) heeft deze wel.

[ Voor 5% gewijzigd door FreeLighting op 05-04-2016 14:10 ]

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Pagina: 1