geen spanning laptop!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb het probleem wanneer ik mijn laptop in elkaar zet dus alle schroeven op zijn plaats hij niet meer aan gaat.Dan alle schroeven weer los krijg ik m wel aan.
moelijke vraag wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Asus Z53 E serie

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...heb m verscheidene malen gemonteerde en gedemonteerd.
alles goed nagezien maar niets kunnen vinden.
verder werkt hij prima wanneer alles los is zeg maar.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:21
Korte schroef verwisseld voor een lange? Zodat die lange schroef op de plek van een korte, ergens iets los drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

uhm ik denk dat jij de oorzaak bent.

Ik vermoed dat je ergens sluiting, maakt maar voor hetzelfde zit er en breuk inhet kabeltje van je powerswitch waardoor hij net niet meer wertkt okd het is echt koffiedik kijken

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a.boogerd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 11:36
Probeer eens het veroorzakende schroefje te vinden, door de schroefjes er 1 voor 1 in te draaien en bij elk schroefje testen of je laptop nog aan gaat. Heb je de veroorzaker gevonden dan nakijken waarom deze het probleem veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ja ern wel bij elk schroefje eerst even nadenken of hij wel de goeie lengte zou kunnen hebben voordat je iets definitief kapotdoorboort met een te te lange schroef

Iperf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met alle schroeven los, zit dan de behuizing ook in elkaar of ligt de boel dan uit elkaar? Probeer de laptop eens in elkaar te zetten zonder schroeven. Als de laptop dan ook niet aan wil heb je grote kans op een kabelbreuk.

Verder is het natuurlijk zaak om kabels en flatcables te controleren op goede bevestiging en kabelbreuken/beschadigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:21
Wat je zóú kunnen proberen; laptop open maken, aanzetten, en dan dicht schroeven. Dan vind je wel het punt waarop hij uit gaat.

Wel een flinke waarschuwing!! Als het probleem veroorzaakt wordt door kortsluiting, dan is er grote kans dat je op deze manier je laptop definitief stuk maakt. Gaat het om een onderbreking ergens, dan is er weinig tot geen risico. Toch voorzichtig zijn.
Pagina: 1