Recent heb ik via Tweakers een A10-7850 overgenomen en voor de prijs van het product (nieuw) ben ik nogal verbaast over de prestaties.
Zonder een vorm van overclocking kon deze mooie CPU een FPS van 15.25 halen op de benchmark van Metro Last Light Redux.
Na een tijdje te tweaken met CPU multiplier, RAM clock speed, GPU speed etc. etc. heb ik dit omhoog kunnen krijgen naar 18 FPS.
Dit deed ik met een setje FuryX 2133 MHZ overklokt naar 2400MHz,
een core multiplier van 38 i.p.v. de standard 37 (helaas lukt hoger niet),
en de GPU van de standaard 720MHz naar 900MHz te zetten.
Voor een zwaar grafisch spel als Metro: LL vind ik dat verbazend hoog.
Maar ik ben natuurlijk niet de enige op Tweakers die een APU heeft.
Dit topic is hier om jouw mening en ervaringen over deze mooie price/performance technologie nml. APUs te delen.
Zonder een vorm van overclocking kon deze mooie CPU een FPS van 15.25 halen op de benchmark van Metro Last Light Redux.
Na een tijdje te tweaken met CPU multiplier, RAM clock speed, GPU speed etc. etc. heb ik dit omhoog kunnen krijgen naar 18 FPS.
Dit deed ik met een setje FuryX 2133 MHZ overklokt naar 2400MHz,
een core multiplier van 38 i.p.v. de standard 37 (helaas lukt hoger niet),
en de GPU van de standaard 720MHz naar 900MHz te zetten.
Voor een zwaar grafisch spel als Metro: LL vind ik dat verbazend hoog.
Maar ik ben natuurlijk niet de enige op Tweakers die een APU heeft.
Dit topic is hier om jouw mening en ervaringen over deze mooie price/performance technologie nml. APUs te delen.
[ Voor 14% gewijzigd door ShadeHarpy op 02-04-2016 22:54 . Reden: typfouten opgeruimd, laatste keer dat ik iets vanaf Android verstuur. En wat specs toegevoegd. ]