Mijn vraag
Mijn huidige pc (voor specificaties zie onder) gaat niet meer aan. Heb vandaag de voeding vervangen maar de pc gaat nog steeds niet aan. Mijn vermoeden is dat het moederbord kapot is en vervangen dient te worden. Vraag is nu, als ik het moederbord ga vervangen, kan ik dan niet gelijk ook een betere processor aanschaffen en daarmee mijn pc weer een mooie upgrade geven?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Aanvullend op bovenstaande heb ik zelf ook een ssd (crucial mx100-256) geïnstalleerd.
Kan iemand mij s.v.p. enkele suggesties doen? Een nieuw moederbord heb ik sowieso nodig.
Mijn huidige pc (voor specificaties zie onder) gaat niet meer aan. Heb vandaag de voeding vervangen maar de pc gaat nog steeds niet aan. Mijn vermoeden is dat het moederbord kapot is en vervangen dient te worden. Vraag is nu, als ik het moederbord ga vervangen, kan ik dan niet gelijk ook een betere processor aanschaffen en daarmee mijn pc weer een mooie upgrade geven?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 880G Pro3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 95,19 | € 95,19 |
| 1 | Cooler Master Elite 332 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | TP-Link TL-WN951N | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX Pro 450W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 254,09 | |
Aanvullend op bovenstaande heb ik zelf ook een ssd (crucial mx100-256) geïnstalleerd.
Kan iemand mij s.v.p. enkele suggesties doen? Een nieuw moederbord heb ik sowieso nodig.