MS TrainSim->Treinen toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
Als ik zo'n trein heb gedownload heb je een paar bestanden die je in een nieuwe map moet zetten en een paar in de CONSISTS map. Maar bij sommige zip bestanden zitten die *.con bestanden niet en doet die trein het ook niet. Moet je een soort van Editor hiervoor gebruiken?

Ik heb ook die ICE-trein gedownload. Maar ik krijg steeds de fout melding

Failed to open shape file
Trains\Trainset\ICE\InsideCar2.s

Hoe voeg ik dus zo'n trein toe?

Flickr

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Ik krijg die foutmelding ook, maar als je op 'ja' klikt, kun je gewoon in je taakbalk Trainsimulator klikken, en het programma gaat gewoon verder met laden.
Bij mij werkt het, en kun je de ice rijden. Best goed eigenlijk al, voor zon korte tijd.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• rkrythe
als je dan verder gaat, en je in die trein gaat (camera 1) dan zie ik 1 groot licht grijs vlak :'(

Flickr

• 456
  • Niet online

456

Op zaterdag 23 juni 2001 13:17 schreef ruubruub het volgende:
als je dan verder gaat, en je in die trein gaat (camera 1) dan zie ik 1 groot licht grijs vlak :'(
Dan heb je bij installatie iets verkeerds gedaan:
Maak een nieuwe directory, kopieer daar alles van de Acela hhp8 in, INCLUSIEF sound en panel files.
Dan pak je het gedownloade ice zip bestandje uit in diezelfde dir. En klik op ja, bij overschrijven.
Zoals je het nu verteld, lijkt het erop dat je geen panel hebt. Wat je ook kan doen bedenk ik me nu: Kopieer nu alles van die acela in je ice dir. Maar zeg nu NEE op files die moeten weordne overschreven.

• rkrythe
ok, weet iemand trouwens ook waar je nederlandse trein en andere bekende treinen zoals de TGV kan downloaden?

Flickr

• 456
  • Niet online

456

Op zaterdag 23 juni 2001 21:12 schreef ruubruub het volgende:
ok, weet iemand trouwens ook waar je nederlandse trein en andere bekende treinen zoals de TGV kan downloaden?
Is nog niet voorlopig. Hou de al in andere posts gegeven websites in de gaten denk ik.

Pagina: 1