FPS LAGG!

Pagina: 1
Acties:
  • 794 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

Ik was lekker in de ochtend h1z1 king of the kill (250 fps)aan het spelen en toen dacht ik, laat ik gta v even installeren. Maar toen dacht ik ik hoef dat spel eigenlijk niet dus netjes verwijderd van mijn pc. En toen dacht ik laat ik weer h1z1 kotk doen. Maar toen had ik enorme lagg, (15 fps0 Toen heb ik eigenlijk heel het internet afgezocht of iemand dat probleem ook had of mij kon helpen maar nee :( Ik wil echt heel graag weer spelen op normale fps al is het waar 100 dat vind ik niet erg zolang ik maar op hoge quality kan spelen!

Groetjess,
Darryl

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zeker een illegale versie van GTA5 inclusief gratis GPU bitcoin miner?

Check eens of je grafische kaart wat aan het doen is als er geen game draait :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, Gewoon netjes gekocht in de winkel nooit gebruikt eigenlijk. Niks aan de hand met mijn videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Is H1Z1 het enige spel dat beroerd draait, of doen andere spellen het ook slechter dan eerst?

Wat zijn je specs?

Welk OS draai je?

Wat heb je allemaal al gedaan om het zelf proberen te fixen, zodat we die oplossingen niet meer aan hoeven te dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen H1Z1 ja, Andere spellen geen last van. Mijn specs zijn, Gtx 980 ti // i7 4790K/4770K// Meer heb je denk ik niet nodig ik gebruik windows 10, Wat ik geprobeerd heb is in de H1Z1 User options wat dingetjes aangepast. En bijna heel internet afgezocht wat ik nog meer kon doen maar wist niet zeker of dat wel slim was om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Lijkt mij eerder een fout in de game.
Opnieuw installeren een optie ?

Ik ken de game niet. Maar probeer eens alles op vanilla te zetten. Dus geen unlocks gebruiken en eventueel een nieuwe singleplayer sessie starten ?
Speel je online op een offiele map of is het een custom map.
Mods geïnstalleerd?

Als je de game draaid. Controleer dan even je hardware. Grafischekaart. Processor. Geheugen en harddisk

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

H1Z1, Is een game met 1 standaard map. En kan je eigenlijk niet veel veranderen kwa opties.
Gta v heb ik al netjes van mijn computer verwijderd. Wat ik nu niet snap is waarom ik nu eigenlijk zo veel lagg heb in H1Z1 dan heb ik het over 15-20 fps :(. En eerst 200 fps. En ik kan nu eigenlijk dat spel niet eens meer spelen vanwege die lag. Het is trouwens een steam game. Netjes gekocht in de store!
Net nog gekeken of het speelbaar was maar..nee helaas. Als jullie tips hebben of oplossingen hebben waardeer ik dat heel erg! Alles draait keurig als ik de game speel maar ongelofelijk veel lag is ook niks aan de hand met hardware. Grafischekaart. Processor. Geheugen en harddisk! etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoe bedoel je die laatste zin? Heb je de load van je GPU, CPU, etc bekeken? Zo ja, hoe hoog is die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Waarom met 2 G's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Is er niet stiekem 'gewoon' een update via steam geinstalleerd op de achtergrond terwijl jij met GTA 5 bezig was?

1 april 's avonds is er namelijk een update voor h1z1 klaargezet. Mogelijk heeft die iets gesloopt. Zie https://www.h1z1.com/just-survive/news/hotfix-april-first

[ Voor 42% gewijzigd door spone op 04-04-2016 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bovendien is het geen lag, het is een lage framerate. Groot verschil.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Waarom zo'n schreeuwerige titel? waarom nauwelijks eigen inzet?, voordat je gaat posten even de forum regels doornemen aub.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.