Mijn vraag
Ik had allemaal verticale strepen en toen kabels gecontroleerd en uiteindelijk oud videokaartje in de pc gezet. Hierna is het beeld weer goed maar 1 prominente witte streeps aan de rechterkant is blijven staan. De óude' strepen waren pixelig, dit is echt een scherpe streep (1pixel denk ik, heeel dun maar wel zichtbaar).
De strepen stonden er ook bij opstarten, nu ik oude kaartje heb geplaatst is de prominente streep niet te zien bij opstarten, wel als os (Linux & Windows) is opgestart.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dual boot Windows 10 Home & Fedora 23
CPU (enkele weken gelden ingebouwd) Intel Xeon E5440
8Gb Ram
Asus P5Q(lga-775) MB
Nieuwe (uit oude pc) graphic card: Sapphire 512Mb ATOI Radeo HD 4300/4500
Monitor: Qnix QX2710 Evolution II
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoals gezegd, kabel gecontroleerd, en videokaart gewisseld. En wat gegoogled maar die ene streep kom ik niet uit.
Bijgaand voorbeeldfoto, iets bewerkt om streep wat duidelijker te laten zien.
Ik had allemaal verticale strepen en toen kabels gecontroleerd en uiteindelijk oud videokaartje in de pc gezet. Hierna is het beeld weer goed maar 1 prominente witte streeps aan de rechterkant is blijven staan. De óude' strepen waren pixelig, dit is echt een scherpe streep (1pixel denk ik, heeel dun maar wel zichtbaar).
De strepen stonden er ook bij opstarten, nu ik oude kaartje heb geplaatst is de prominente streep niet te zien bij opstarten, wel als os (Linux & Windows) is opgestart.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dual boot Windows 10 Home & Fedora 23
CPU (enkele weken gelden ingebouwd) Intel Xeon E5440
8Gb Ram
Asus P5Q(lga-775) MB
Nieuwe (uit oude pc) graphic card: Sapphire 512Mb ATOI Radeo HD 4300/4500
Monitor: Qnix QX2710 Evolution II
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoals gezegd, kabel gecontroleerd, en videokaart gewisseld. En wat gegoogled maar die ene streep kom ik niet uit.
Bijgaand voorbeeldfoto, iets bewerkt om streep wat duidelijker te laten zien.
Mijn trip | Van Nederland naar Japan op mijn CFMoto 450MT