Kan ik mijn PaysafeKrediet overzetten naar mijn paypal

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 755331

Topicstarter
Mijn vraag
Kan ik mijn PaysafeKrediet overzetten naar mijn paypal? Zo ja: Waar?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al een aantal site''s geprobeerd maar ik weet niet of ze 100% werken... Kent iemand een werkende site?

Beste antwoord (via Anoniem: 755331 op 03-04-2016 14:19)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag het ze. :Y)

--

Al zou ik niet de illusie hebben dat er geen transactiekosten zijn bij overschrijven naar Paypal. De mensen van paysafecard zijn ook om winst te maken. Gokje: als je via hun een winkel betaalt dat houden ze een redelijk deel van je geld (voor 10 euro iets kopen levert geen 10 euro op voor de winkel), als je het geld terug wilt hebben dan halen ze hun winst dus bij jou ;)

--

Ik zou het niet aandurven je geld via vage sites te laten lopen. Behalve als je haast hebt en de gok wilt wagen dat het opeens weg is.

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 03-04-2016 10:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo te zien kan je je paysafecard-tegoed terug laten betalen op je bankrekening:
klik

En vanaf je bankrekening kan je het geld op je Paypal storten (bijv via iDeal).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 755331

Topicstarter
Ja maar weet iemand of het mogelijk is om Paysafe krediet in één keer over te zetten naar Paypal? Via die manier moet je 7,50 Transactiekosten betalen... en dan komt het niet goed uit als je maar 7,50 wil overzetten :(

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag het ze. :Y)

--

Al zou ik niet de illusie hebben dat er geen transactiekosten zijn bij overschrijven naar Paypal. De mensen van paysafecard zijn ook om winst te maken. Gokje: als je via hun een winkel betaalt dat houden ze een redelijk deel van je geld (voor 10 euro iets kopen levert geen 10 euro op voor de winkel), als je het geld terug wilt hebben dan halen ze hun winst dus bij jou ;)

--

Ik zou het niet aandurven je geld via vage sites te laten lopen. Behalve als je haast hebt en de gok wilt wagen dat het opeens weg is.

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 03-04-2016 10:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)