matrox g450 bevalt prima met die nieuwste drivers
Verwijderd
Matrox G450 bevalt me goed, maar als je veel spellen speelt kan je maybe beter voor een geforce mx met twinvieuw kijken.
Is de prestatie van een geforce beter dan die van de matrox g450 ??
Op zaterdag 23 juni 2001 12:34 schreef qball het volgende:
Matrox G450 bevalt me goed, maar als je veel spellen speelt kan je maybe beter voor een geforce mx met twinvieuw kijken.
2D is een Matrox beter dan nVidia, 3D is nVidia weer beter.Op zaterdag 23 juni 2001 12:38 schreef White_Fox het volgende:
Is de prestatie van een geforce beter dan die van de matrox g450 ??
[..]
Virussen? Scan ze hier!
De dual head van Matrox is echt veel beter dan dat twinview gevalletje van nVivia, dat staat nog in de kinderschoenen.
Verwijderd
Als je niet echt veel 3D spellen speelt zou ik voor de Matrox G450 gaan, ik heb hem nu al een tijdje en ben er heel tevreden mee.
Wil je meer prestaties op 3D gebied zou ik inderdaad voor een Geforce2 met twinview gaan, je moet dan wel genoegen nemen met mindere functionaliteit wat multidisplay betreft.
Wel irritant aan de G450 vind ik dat je de tweede monitor uit moet zetten (of in ieder geval het doorlopen van je desktop op die monitor) om in OpenGL te kunnnen spelen. Voor de rest een prima kaartje.
Wil je meer prestaties op 3D gebied zou ik inderdaad voor een Geforce2 met twinview gaan, je moet dan wel genoegen nemen met mindere functionaliteit wat multidisplay betreft.
Wel irritant aan de G450 vind ik dat je de tweede monitor uit moet zetten (of in ieder geval het doorlopen van je desktop op die monitor) om in OpenGL te kunnnen spelen. Voor de rest een prima kaartje.
Verwijderd
Matrox G450 PCI, bij Perfect Systems voor 350 piek ofzo. Gezellig een 2e en 3e monitor erbij zetten
en dan een snelle Nvidia of ATI agp-kaart erbij.
Verwijderd
die is geilOp zaterdag 23 juni 2001 16:54 schreef tonyy het volgende:
Komt binnenkort niet de G550 van Matrox uit?
Heeel geil jaOp zaterdag 23 juni 2001 17:18 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
die is geil
ik zie nu bij het nieuws nog niets van release date G550 vast, dus ik weet ut ook niet.
Verwijderd
op de site van matrox staat info over de G550. Je zou er "headcasting" mee kunnen. Je hoofd in 3d op je scherm krijgen en chatten met iemand. Nou,of dit nu zo interessant is?
Ik heb niet de indruk dat het echt meer interessants bied dan de G450. Iemand? Hij zou,volgens horens, ca ca.midden aug.hier komen.of ietsjes eerder.
Ik heb niet de indruk dat het echt meer interessants bied dan de G450. Iemand? Hij zou,volgens horens, ca ca.midden aug.hier komen.of ietsjes eerder.
Verwijderd
Ik verwacht om heel eerlijk te zijn ook niet echt veel van de G550, zeker na de G450 die imho toch teleurstelde.
(t is een zeer goede kaart hoor en ik ben dr super happy meer laat dat duidelijk zijn alleen ik had er meer van verwacht op 3d gebied, 2d gebied is die gewoon top
)
(t is een zeer goede kaart hoor en ik ben dr super happy meer laat dat duidelijk zijn alleen ik had er meer van verwacht op 3d gebied, 2d gebied is die gewoon top
De G400 MAX DualHead is nog best wel snel, heeft ook hogere RAMDAC dan de G450 volgens mij, en ook hogere geheugenspeed volgens mij..
Ik heb er nog ééntje liggen, iemand interesse? ik wil 'm wel ruilen/verkopen. ICQ/mail maar.
Ik heb er nog ééntje liggen, iemand interesse? ik wil 'm wel ruilen/verkopen. ICQ/mail maar.
Verwijderd
G550 is niet echt nieuwer dan de g450. Je schijnt er goed mee te kunnen video-conferencen... Maar dan moet de "andere kant" ook een G550 hebben.
Verder is er nauwelijks iets nieuws.
Verder is er nauwelijks iets nieuws.
Valt vies tegen hoor!Op zaterdag 23 juni 2001 17:18 schreef SiCnEsSs het volgende:
die is geil
Matrox G550 preview @ AnandTech
Verwijderd
is die 550 ook voor 3d gemaakt dan nu??
oh ja, ik sluit me aan bij de rest, voor 2D / dual head is die G450 perfect, ik heb dr hier 2 draaien, allebei heel mooi, zowel tv-out als 2e monitor bekeken...
oh ja, ik sluit me aan bij de rest, voor 2D / dual head is die G450 perfect, ik heb dr hier 2 draaien, allebei heel mooi, zowel tv-out als 2e monitor bekeken...
Verwijderd
G450
lekkere 2D en een beetje 3d...
ach ja.. doe wat ik doe...
neem TRIPLE SCREEN
1x Radeon 64MB DDR ViVo (voor 2D en 3D)
1x Matrox GE450 D-H PCI (voor 2D en 2 monitoren)
dus 3 monitoren
[edit] is voorlopig alleen nog maar een idee.. en weet neit of ik 3 monitoren kan plaatsen... maar ik ken de matrox van een vriend en die is
de radeon is overigens ook niet slecht!!!
dacht ik nu pas aan:
Radeon VE
iets mindere 2D dan de matrox maar zeer zeker niet slecht... in 3D ook nog vrij aardige performance!
lekkere 2D en een beetje 3d...
ach ja.. doe wat ik doe...
neem TRIPLE SCREEN
dus 3 monitoren
[edit] is voorlopig alleen nog maar een idee.. en weet neit of ik 3 monitoren kan plaatsen... maar ik ken de matrox van een vriend en die is
dacht ik nu pas aan:
Radeon VE
iets mindere 2D dan de matrox maar zeer zeker niet slecht... in 3D ook nog vrij aardige performance!
Verwijderd
Lijkt me ook wel wat, 2 monitoren + Tv-out ipv 3 monitoren totaal.

die Matrox G450 pci dualhead kaart (16MB) is dus ca 350 piek.
Verwijderd
Onthoud wel dat dan DVDmax and OpenGL t niet zullen doen op de matrox tenzij je een Intel chipset hebt.ach ja.. doe wat ik doe...
neem TRIPLE SCREEN
Verwijderd
Hum, dan moet je er wel een doel voor hebben natuurlijk, en een paar goede beeldkanonnen. Anders zit je daar een beetje te turen naar 2 gierige 14 inch schermpjes.Op zondag 24 juni 2001 22:55 schreef BBL the 2nd het volgende:
Lijkt me ook wel wat, 2 monitoren + Tv-out ipv 3 monitoren totaal.
![]()
Nee Rubje, neem maar gewoon die Matrox G450, ik denk niet dat je je daar een buil aan kan vallen.
Pagina: 1