Afneembare Mic. voor Headseat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Merexa
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-02-2025
Hallo,

Een paar dagen geleden is de Microfoon van mijn headseat (Sound Blaster Tactic Rage 3D) kapot gegaan. Deze is er af te halen, maar nu heb ik dus geen Microfoon meer om mee te gamen.
Bij de MediaMarkt en een andere, kleine computer winkel ben ik al wezen kijken naar een afneembare microfoon. De verkopers konden mij echter niet veel informatie geven en hadden deze dus ook niet in de verkoop.

Nu is mijn vraag welke ik het beste kan bestellen.

Zelf heb ik op het internet al wat gezocht, maar kon niet echt tot een goed resultaat komen.

Alvast bedankt! Alle hulp en advies is welkom.

Alle reacties

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:08
Zoek eens op Modmic :)

• Merexa
Die had ik gezien ja, maar het liefst zou ik voor 1 gaan die ik er gewoon weer in kan pluggen. :p

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-01 18:40
de plek waar je microfoon aan je headset zit heeft een aparte vorm, andere microfoons zullen waarschijnlijk niet passen. Ben zelf van de tactic alpha weer terug naar de betere oude fatality.....
Van de tactic alpha heb ik de microfoon nog liggen trouwens, headset zelf bleek niet sterk (uit elkaar gevallen)

• Merexa
Zou je Mic. van de Tactic Alpha op die van mij passen? Want vind het zonde om een hele nieuwe koptelefoon te kopen terwijl alleen de Mic. kapot is. Alhoewel, als het echt niet anders kan ik het wel zou doen. Het kussentje is wel weer behoorlijk hard.

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11-2025

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Fabriek bellen kunnen zomaar een nieuwe sturen, proberen kan altijd.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heb je de kapotte microfoon nog? Misschien is hij nog te repareren.

• Merexa
Ik heb hem nog, maar hij is niet te maken. Ik heb intussen een mail naar de fabriek gestuurd na vele omwegen.. Echt balen dat ze nergens een losse Mic. te koop hebben die je er met een (naar mijn idee) standaard plug in kan doen die je ook voor oordopjes etc. hebt.

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:19
Misschien heb je hier iets aan http://www.ovstore.nl/nl/...ibele-mini-microfoon.html

Succes! :)

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Je kunt ook even zoeken op, Flexibele Microfoon, dan vind je vast wel een

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-01 18:40
hierbij de foto van mijn mic aansluiting (tactic Alpha)
Afbeeldingslocatie: http://i1055.photobucket.com/albums/s512/Hans_van_der_Bent/20160406_1952271_zpscaenu9nu.jpg
de zwarte aansluiting is aan de bovenkant vlak

[ Voor 17% gewijzigd door HvdBent op 06-04-2016 20:00 ]

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-01 15:22
Ik heb een tactic alpha gehad, 2x was de mic er mee opgehouden maar als ik de losse mic in mijn pc stak deed hij het wel. Voor garantie ingestuurd en er zat draadbreuk in de kabel, misschien eerst even de mic los in je pc testen voor je die een nieuwe gaat kopen
Pagina: 1