Mijn vraag
... Ik heb zojuist alles binnengekregen van: Game PC 1500,-
Het heeft een paar uur gekost maar alles zat uiteindelijk in elkaar,. Stekkers goed, etc.
Echter, de pc boot niet, en ik heb geen beeld.
De fans draaien, mobo geeft geen piepjes (denk geen speaker).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Video kaart er uit.
Alle hds er uit
Al het geheugen er uit.
1 ram stick ipv 2, en de sticks gewisseld.
Moederbord vervangen.
voeding vervangen.
De power knop werkt, de fans gaan aan, de monitor gaat van "no signal" als de pc uit staat, naar zwart en vervolgens power saving mode.
Ik ben een beetje door mn ideeen heen vrees ik,. Alle winkels zijn nu dicht, dus ik zit hier nu zonder pc. T,T
Ik kan mn oude weer in elkar zetten,. Maar liever toch de nieuwe werkend krijgen
Iemand een idee wat er mis kan zijn of ik nog kan proberen?
Of een tweaker in de buurt van aalsmeer die zin heeft een bakkie koffie te doen en kijken?
Ik vrees voor een doa mobo...
... Ik heb zojuist alles binnengekregen van: Game PC 1500,-
Het heeft een paar uur gekost maar alles zat uiteindelijk in elkaar,. Stekkers goed, etc.
Echter, de pc boot niet, en ik heb geen beeld.
De fans draaien, mobo geeft geen piepjes (denk geen speaker).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Video kaart er uit.
Alle hds er uit
Al het geheugen er uit.
1 ram stick ipv 2, en de sticks gewisseld.
Moederbord vervangen.
voeding vervangen.
De power knop werkt, de fans gaan aan, de monitor gaat van "no signal" als de pc uit staat, naar zwart en vervolgens power saving mode.
Ik ben een beetje door mn ideeen heen vrees ik,. Alle winkels zijn nu dicht, dus ik zit hier nu zonder pc. T,T
Ik kan mn oude weer in elkar zetten,. Maar liever toch de nieuwe werkend krijgen
Iemand een idee wat er mis kan zijn of ik nog kan proberen?
Of een tweaker in de buurt van aalsmeer die zin heeft een bakkie koffie te doen en kijken?
Ik vrees voor een doa mobo...
[ Voor 5% gewijzigd door bbr op 08-04-2016 09:49 ]
Listen to the voices in your head.