Toon posts:

lekker vaaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had gister om 2 uur ofzo en topic geopend over skateboarden en nukijk is is ie helemaal weg kijk ik in m'n history staan de laatste post/topic er gewoon niet bij en nog veel meer niet van daar voor. zouden jullie mij daar uitleg over willen geven

en nog 1 vraagje ik had eerst de login naam The_Maniac aangezien dat nog steeds mijn nickname is. maar ik ben een keer gebanned en ik zou er na een maand weer gebruik van mogen makenmaar dat is nooit goed gekomen en ik heb toen wat kinderachtige posts gemaakt maar dat heb ik nu bewezen door een andere loginnaam tenemen dat ik dat ook zonder kan,
mag ik dus mj oude login naam ook weer gebruiken?

alvast bedankt The_Killing_Guide

;)

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Op zaterdag 23 juni 2001 12:21 schreef The_Killing_Guide het volgende:
ik had gister om 2 uur ofzo en topic geopend over skateboarden en nukijk is is ie helemaal weg kijk ik in m'n history staan de laatste post/topic er gewoon niet bij en nog veel meer niet van daar voor. zouden jullie mij daar uitleg over willen geven
Denk dat die in HK staat. Dan kan je hem dus niet meer vinden.... en niet meer lezen

Verwijderd

Topicstarter
hk?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 juni 2001 14:12 schreef The_Killing_Guide het volgende:
hk?
HuisKamer

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 12:54
Dit is wel een vaag verhaal hoor...

Topicstarter creert een interessante topic, en meteen slepen de diehards hier die topic naar de HK zodat topicstarter er niet meer bij kan...

Ja pech..

Ik heb nog een vraag aangaande die HK als je over een tijdje wel de quota hebt, om in HK te mogen posten wordt dat dan aangepast of willen jullie een verzoek ingediend krijgen..

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

Topicstarter
what the hell is HK!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 juni 2001 14:41 schreef The_Killing_Guide het volgende:
what the hell is HK!
DE HUISKAMER IS DE HELL!

Verwijderd

Topicstarter
is dus toch huiskamer

Verwijderd

Topicstarter
sory mensen ik snap er geen anus van :?

Verwijderd

Topicstarter
Om toegang te krijgen zijn net als SG bepaalde toegangsvoorwaarden nodig, namelijk 60/150. Een user moet dus 60 dagen op GoT geregistreerd zijn én 150 (of meer) reacties hebben geplaatst op de techfora (niet GC-fora dus).

hier voldoe ik wel an dah ik zo

201 post (daarbij heb ik zie begin )ook een ander login naam gehad waar ik ook 200 posts heb en op 1 of andere manier vallen ervbij gewoon dingen weg

Verwijderd

Topicstarter
ja mensen waarom krijg ik helemaal geeen reacie van de crew!

ik heb ondertussen 3 mailtjes gestuurd nikz van gehoor (en nee die heb ik niet net verzonden maar gister ochtend) en hier hoor ik ook nikz van ze :(

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
LA posts tellen niet mee voor huiskamer toegang hoor :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je hebt iig geen toegang tot de HK:
Huidige status: Member (Tech + SG)
SG-posts: 74
HK-posts: 1
NSTM-posts: 0
LA-posts: 10
SU-posts: 0
Admin-posts: 0
Tech-posts: 124
Total posts: 209
Daarnaast weet ik niet naar wie je die mailtjes hebt gestuurd maar het is wel 'weekend' dus de verwerkingstijd kan wat hoger liggen :)

Over je nickname weer in gebruik nemen ga ik even geen uitspraak doen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 14:32 schreef The_Killing_Guide het volgende:
Je hebt wel [SG] access maar je mag nog niet de [HK] in omdat je nog niet meer dan 150 tech posts op je naam hebt staan. Helaas, je zult dus nog even moeten wachten.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Huidige status: Member (Tech + SG) 
SG-posts: 74 
HK-posts: 1 
NSTM-posts: 0 
LA-posts: 10 
SU-posts: 0 
Admin-posts: 0 
Tech-posts: 124 
Total posts: 209

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En zo te zien (aangezien je 1 post in de HK hebt) is je topic daarheen verplaatst :)

Verwijderd

ik vind het toch stom dat als mensen niet aan de voorwaarden voldoen en iets posten, de mods het naar de HK verhuizen zodat de poster zelf geen eens bij zijn eigen topic kan komen !.

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 24 juni 2001 14:42 schreef aarninkron het volgende:
ik vind het toch stom dat als mensen niet aan de voorwaarden voldoen en iets posten, de mods het naar de HK verhuizen zodat de poster zelf geen eens bij zijn eigen topic kan komen !.
Nou ja, als we hem verwijderen heet het censuur, als we hem dicht doen heet het censuur en als we het verplaatsen heet het 'pech voor de topicstarter'.

De laatste oplossing lijkt me het vriendelijkst eigenlijk?. We kunnen het topic moeilijk in SG laten staan omdat de topicstarter hem anders niet kan zien toch :) ?

• pinodambini
  • Laatst online: 02-11 11:35

pinodambini

Dr. Z. Vago

HHmm....
Zou iemand kunnen kijken hoeveel tech posts ik nog moet hebben om in HK te kunnen komen?

alvast bedankt als iemand dat zou kunnen checken.

Tnx!

• Bulldog
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 14:52 schreef pinodambini het volgende:
alvast bedankt als iemand dat zou kunnen checken.
Hmmz, laat ik even duidelijk maken dat het natuurlijk niet de bedoeling is dat iedereen hier nu gaat vragen "hoeveel posts moet ik nog?" moet je gewoon ook niet echt op letten. Als je er in kunt is het mooi, kun je er nog niet in dan heb je pech... bovendien is HK ook maar een extraaatje wat je moet verdienen. Post dus gewoon, en ooit zul je de HK misschien wel te zien krijgen..... - ?> pinodambini -> het schiet al op je moet nog ong. 25/35 posts oid. :z

• pinodambini

pinodambini

Dr. Z. Vago

Op zondag 24 juni 2001 14:59 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Hmmz, laat ik even duidelijk maken dat het natuurlijk niet de bedoeling is dat iedereen hier nu gaat vragen "hoeveel posts moet ik nog?" moet je gewoon ook niet echt op letten. Als je er in kunt is het mooi, kun je er nog niet in dan heb je pech... bovendien is HK ook maar een extraaatje wat je moet verdienen. Post dus gewoon, en ooit zul je de HK misschien wel te zien krijgen..... - ?> pinodambini -> het schiet al op je moet nog ong. 25/35 posts oid. :z
K tnx mate!
Ik dacht, laat ik et maar gewoon is vragen, niet geschoten is altijd mis he!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 14:44 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Nou ja, als we hem verwijderen heet het censuur, als we hem dicht doen heet het censuur en als we het verplaatsen heet het 'pech voor de topicstarter'.

De laatste oplossing lijkt me het vriendelijkst eigenlijk?. We kunnen het topic moeilijk in SG laten staan omdat de topicstarter hem anders niet kan zien toch :) ?
lekker is dat ik maak een topic maar kan mijn eigen topic niet eens meer zien.

maar hoe sit dat met mijn oude nickname?
als dat geregeld is dan weet ik alles wel weer en kom ik er wel uit

Verwijderd

[..]

JA ben ik het ook weer mee eens, ik denk wel dat het een moeilijk onderwerp is....

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:07

Ik vind dat daar iets op bedacht moet worden want het is toch heel vreemd dat wanneer je een vraag hebt of een discussie opstart je daar vervolgens niet meer aan mag deelnemen of zelfs maar iets van mag zien.

Ik had gisteren hetzelfde met een topic over tags, die was ik ook kwijt. (ik was niet de topicstarter overigens) Bleek dus ook verhuisd naar HK.

Moet niet kunnen op deze manier. En ik kan dit nu niet de meest vriendelijkste oplossing vinden.

Verwijderd

Topicstarter
ik wel.
flikker die regel eraf

waarom moeten er 2 forums zijn waar je zoveel posts voor nodig hebt.

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 14:39 schreef ACM het volgende:
En zo te zien (aangezien je 1 post in de HK hebt) is je topic daarheen verplaatst :)
ROFL >:)

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 24 juni 2001 20:20 schreef The_Killing_Guide het volgende:
waarom moeten er 2 forums zijn waar je zoveel posts voor nodig hebt.
Omdat GoT een computer related forum is. En chatten/relaxen met wat tweakers is best maar het is hier GEEN chatbox.

Artwido, een serieuze vraag/verhaal zal ook niet in de HK belanden :)

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij zit ik nou wel heel vet over die 150 tech possts heen...maar 'kzie nikz

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 25 juni 2001 19:33 schreef The_Killing_Guide het volgende:
volgens mij zit ik nou wel heel vet over die 150 tech possts heen...maar 'kzie nikz
Yep, je zit er over heen. Probeer even uit en in te loggen, roep ik wel ergens een adje vandaan om je status aan te passen (aannemende dat het niet helpt ;) ).

edit:
Ik denk dat je bij nader inzien HK wel kunt vergeten. Je hebt gewoon de techforums lopen spammen met onzin. Is niet echt de bedoeling zoals je eigenlijk al had moeten begrijpen.

Verwijderd

Topicstarter
nee das niet waar,
ik heb mis. van de 50 NIEUWE postst10 een beetje vaag lopen reageren en dat alleen als andere dat ook deeden,dus dat zou ik dan onterecht vinden

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 19:36 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Yep, je zit er over heen. Probeer even uit en in te loggen, roep ik wel ergens een adje vandaan om je status aan te passen (aannemende dat het niet helpt ;) ).

edit:
Ik denk dat je bij nader inzien HK wel kunt vergeten. Je hebt gewoon de techforums lopen spammen met onzin. Is niet echt de bedoeling zoals je eigenlijk al had moeten begrijpen.
Laat AntonT het maar niet horen dat je zijn scriptje alweer niet goed begreep ;) :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

* Destruction wil eigenlijk ook wel eens weten hoeveel posts hij in de techfora heeft gezet, deze nick is nl. eerst van zijn broer geweest....

please ?

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik jullie nou lief aankijk :) en voortaan heeeeel braaf zal zijn..nee geineke
maar mag ik nou gewoon in het hk forum?

en hoe zit het met mijn oude nickname.want dan wilik natuurlijk deze postst meenenmen naar mijn oude nickname. dus..

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 25 juni 2001 20:10 schreef Grrrrrene het volgende:
Laat AntonT het maar niet horen dat je zijn scriptje alweer niet goed begreep ;) :P
Ik begrijp hem nu WEL goed, ik heb alleen OOK vertrouwen in Topix dat ie spontaan WEL statussen verandert ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 20:15 schreef Destruction het volgende:
* Destruction wil eigenlijk ook wel eens weten hoeveel posts hij in de techfora heeft gezet, deze nick is nl. eerst van zijn broer geweest....

please ?
Heeft weinig zin nu he? :?

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe zit het met mij?

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:14

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 25 juni 2001 20:48 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Heeft weinig zin nu he? :?
Nu wel ja :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 26 juni 2001 17:58 schreef The_Killing_Guide het volgende:
maar hoe zit het met mij?
Word overlegd ;) Even geduld nog aub.

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx ;)

Verwijderd

Topicstarter
dus?

• Artwido
  • Laatst online: 19:07
Op woensdag 27 juni 2001 11:32 schreef The_Killing_Guide het volgende:
dus?
Ken je die zegswijze niet?.......

users die vragen......worden overgeslagen. >:)

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op maandag 25 juni 2001 20:44 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik begrijp hem nu WEL goed, ik heb alleen OOK vertrouwen in Topix dat ie spontaan WEL statussen verandert ;)
Geld dit ook met terugwerkende kracht? Want volgens mij moet ik wel over de 150 techposts zitten, maar ik zie geen HK.

• JvS
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 27 juni 2001 11:52 schreef Twynn het volgende:

[..]

Geld dit ook met terugwerkende kracht? Want volgens mij moet ik wel over de 150 techposts zitten, maar ik zie geen HK.
Je zoekactie naar 'Twynn' leverde 138 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Je hebt in 138 threads gereageerd, in techfora... Als je er dan in 12 twee keer hebt gereageerd, zou het moeten lukken.

Log eens helemaal uit (alle sessies be-eindigen) en opnieuw in? Wis je cookie. Dan zou-ie het moeten doen!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 11:37 schreef Artwido het volgende:

[..]

Ken je die zegswijze niet?.......

users die vragen......worden overgeslagen. >:)
;)

• Twynn
Op woensdag 27 juni 2001 11:54 schreef JvS het volgende:

[..]

Je zoekactie naar 'Twynn' leverde 138 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Je hebt in 138 threads gereageerd, in techfora... Als je er dan in 12 twee keer hebt gereageerd, zou het moeten lukken.

Log eens helemaal uit (alle sessies be-eindigen) en opnieuw in? Wis je cookie. Dan zou-ie het moeten doen!
Zou ik ook zeggen.. En ik ben uitgelogd, cookies zijn weg, maar nog niks..

overingens staat in m'n profile: Aantal posts: 223

Naja.. We zien wel.. Ik mis de HK niet zo, ben alleen maar nieuwsgierig wat erin staat :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 12:06 schreef Twynn het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen.. En ik ben uitgelogd, cookies zijn weg, maar nog niks..

overingens staat in m'n profile: Aantal posts: 223

Naja.. We zien wel.. Ik mis de HK niet zo, ben alleen maar nieuwsgierig wat erin staat :)
Tech-posts: 215

Dus je zou erin moeten mogen... Wordt aan gewerkt zeg maar :)

• Twynn
Thanx..

• Poltergeist
  • Laatst online: 18:32
Ik ben verbaasd:

The_killing_Guide vraagt of hij zijn oude naam terug mag krijgen omdat deze gebanned is. En dan wordt er besproken of hij wel of niet in HK mag, omdat hij 50 niet zo zinnige posts in techfora heeft gezet.

Maar je mag toch geen klonen aanmaken?

Verwijderd

Topicstarter
klonen aanmaken? dit is dan toch niet echt een kloon? want die ander gebruik ik dan gewoon niet maar ik zou dus wel dezelfde postst willen houden

oftwel de zelfde posts enz gebruiken maar alleen een andere naam
en dan mag mijn naam die ik nu heb gewoon weg gepleurd worden ofzo :?

Verwijderd

Topicstarter
btw ik heb ff gekeken maar van die onzinige posts valt ook wel mee
deze zijn onzinnig

Fanbus
mouse Skatez (1 zinnige 1 onzinnige reactie)
waarde pc (toen ik zo'n topic opende werd er ook zo gereageerd)
hoe zie ik.

en dat is dan van de 50 posts ofzo
dus dat valt best mee toch :)

Verwijderd

Topicstarter
maar mensen mag ik nu in de hk?

• pinodambini

pinodambini

Dr. Z. Vago

Op donderdag 28 juni 2001 18:14 schreef The_Killing_Guide het volgende:
Niet zo zeuren, je mag erin wanneer je erin mag, en dat zie je zelf wel, ooit.........

• Bulldog
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 18:14 schreef The_Killing_Guide het volgende:
Yupz, je mocht er idd. al in en je kunt er nu ook in.
Vergeet niet even in /uit te loggen.
Pagina: 1