frontpage: tweakblog & forum topics down mod voor sommige...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GC-Martijn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-12-2018
Het is een feit dat tweakers veel bezoekers krijgt, en vooral op de frontpage.
Je kan daarom wel zeggen dat wanneer je daar staat bij "Nu op het forum" of "populaire tweakblogs" je veel aandacht geniet.

Ik persoonlijk scroll ook altijd helemaal omlaag om even te kijken of er nog iets interessants staat.

Waar ik me soms aan stoor dat er af en toe niet de kwaliteit staat wat ik zou verwachten voor zo'n mooie plek.

Misschien een simpele regel toevoegen dat er altijd 4 verschillende users getoond mogen worden voor de tweakblogs.

En de community te laten - voten, bijv. om een klein x (kruisje) te zetten bij elke plek.
Wanneer een user hierop klikt, komt er in een tabel dus een extra - punt bij, en voor de gebruiker middels cookie ofzo wordt die plaats in de toekomst opgevuld met iets anders.

Als er bijv. 5000 keer op x is gedrukt, dan mag je wel aannemen dat het van de community niet op de frontpage mag staan.

Dit zou in de toekomst nog uitgebreid kunnen worden, door je persoonlijke voorkeur uit te spreken voor de persoon die het schrijft. Door de optie na het x te geven, dat je niets meer van deze persoon wilt zien.

Op die manier kun je het meer persoonlijk maken voor de gebruiker.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/27952e1.png

// - bla la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die 2 overzichten geven aan wat er populair is, het heeft niks te maken met de kwaliteit van wat daar tevoorschijn komt (wat wel te merken is aan de kwaliteit van de tweakblogs die er in komen, gelukkig kan het uit het Custom CSS :*) )

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GC-Martijn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-12-2018
klopt nu is het wel zo dat "populair" vaak veel negative reacties zijn op een bepaald blog, waar denk ik 80% niemand op zit te wachten.

misschien moet ik dan voorstellen dat het niet meer "populaire" blogs heet.
maar uitgelichte tweakblogs of wat voor een naam dan ook. hoge waardering tweakblogs etc.

// - bla la