Toon posts:

MS Train Sim: geen vertreksignaal? Jullie wel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de tutorial hoor je iemand zeggen dat de trein kan vertrekken. Maar in het spel zelf, in alle activities hoor ik helemaal niets! Ik wacht altijd tot de passagiers zijn uitgestapt en vertrek als het tijd is. Maar je hoort toch eem signaal te horen?

In een andere tutorial (zo'n eentje die bij de activities staat) krijg ik een melding zo van: "Ja, dat was het signaal! Vertrekken maar!" Maar ik hoorde of zag helemaal niets!

Ik vind dit toch wel spijtig. Horen jullie wel wat? Iemand enig idee hoe dit komt?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik hoor het wel, een aantal seconden na de geplande vertrektijd: 'OK to proceed!'.

Virussen? Scan ze hier!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
SOUND
If your sound quantity slider is set to Low, you will not receive either the OK to proceed sound or the interlocking warning buzzer. If you want to receive these sounds, set your slider to Medium or higher.

Verwijderd

Topicstarter
...

Ik schaam mij diep: dat had ik zelf ook kunnen lezen.... Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Potjandorie zeg!!! Had ik dat eerder geweten! Eerlijk gezegd dacht ik dat het een Quality option was, maar het is een Quantity option!!!
Het spel is nu nog veel gaver! Je hoort de lucht blazen als je de brakes released en zo! En veel meer andere sfeervolle tikken, ploppen en vreemde geluiden! Echt absoluut schitterend! En nuttig ook (meer feedback over wat je doet). Ik heb de optie op High gezet, en merk nauwelijks verschil in fps op mijn magere Cel 500/GeForce DDR systeem.

Dus: mocht je het nog niet gedaan hebben: zet de Quantity option op high! Stukken mooier!