Súdwest Fryslân 400 m2 vrijstaand '80/'94 - 25% hobbyklusproject | 2x mono Quatt hybr HP/Lyric T6 + 3x CV-ketel + convectoren/heatboosters ( + 3x houtkachel :) ) | na-isolatie | 2x18 Techniq Energy heatpipes | PV 10945 Z, 2100 O, 2100 W
Verwijderd
Natuurlijk altijd
Raar://wat.hier.gebeurt:
Heb mijn inlaat fan uitgeschakelt, voltage op 1.85v ivm stabiliteit, en nu is de temperatuur rond de 55 graden?!?! Snap er niks van....
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
EN toch geeft dat ding een temp aan die maar 3 tot 5 graden boven de kast temp ligt ( nu 27 graden, terwijl kast=22 graden ) klopt geen hout van ding is een t-bird 800@982 op 1.92v . Misschien heb jij hetzelfde maar dan de temp veel te hoog.
ik heb wel van die temp metertjes maar die zijn zo groot dat ik de sersor alleen in de heatsink kan plaatsen, das ook niet echt reeel.
Ja dat hoop ik maar, verder is de boel prima stabiel (alleen traag, maar da's een ander onderwerp)Op zaterdag 23 juni 2001 23:59 schreef The Rapier o.a. het volgende:
EN toch geeft dat ding een temp aan die maar 3 tot 5 graden boven de kast temp ligt ( nu 27 graden, terwijl kast=22 graden ) klopt geen hout van ding is een t-bird 800@982 op 1.92v . Misschien heb jij hetzelfde maar dan de temp veel te hoog.
Mobo is btw een MSI K7T Turbo en koelpasta heb ik idd gebruikt. Alleen bij het plaatsen van de nieuwe cooler zat er nog wat groenigs van de oude cooler (SmartCooler, af-leverancier), maakt het uit als ik dat niet 100% heb weggehaald?
Súdwest Fryslân 400 m2 vrijstaand '80/'94 - 25% hobbyklusproject | 2x mono Quatt hybr HP/Lyric T6 + 3x CV-ketel + convectoren/heatboosters ( + 3x houtkachel :) ) | na-isolatie | 2x18 Techniq Energy heatpipes | PV 10945 Z, 2100 O, 2100 W
20*350ZO45°
Helaas bleef alle koelpasta aan de SMartCooler hangen/plakken, dus was niet echt meer bruikbaar...
Al die standaard koelprut zooi die er op zit is niks waard.
Kheb een Abit KT7 met Tbird 850 (niet OC'd) en heb er een Coolermaster op zitten, en Idle wordtie zo'n 26 graden, Stressed max 51.
Thinner of Wasbenzine zoals ik net zei, daarna afdoen met alcohol, kan absoluut geen kwaad.Op zondag 24 juni 2001 11:50 schreef Cella het volgende:
[..]
Euhh, waarmee, wasbenzine ofzo? Vink toch wel een beetje eng...
Maar belangrijk: Krab/kras het er NIET af, er mogen GEEN KRASSEN onder op je heatsink komen, dat verslechterd de geleiding heel erg en kan zelfs je core beschadigen.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Op zondag 24 juni 2001 11:57 schreef Splasher het volgende:
Of gewoon ff een gum gebruiken helpt ook goed
Dacht het niet, met een gum krijg je echt niet al die troep uit de poriën van het metaal, met thinner krijg je dat wel voor mekaar omdat dat spul gewoon (grotendeels) oplost.
Verder kun je met een gum ook niet ontvetten
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
lijkt me een beetje overdreven als je immers koelpasta gebruikt vult dit die groefjes weer op (artic silver of dow corning)Op zondag 24 juni 2001 11:53 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Thinner of Wasbenzine zoals ik net zei, daarna afdoen met alcohol, kan absoluut geen kwaad.
Maar belangrijk: Krab/kras het er NIET af, er mogen GEEN KRASSEN onder op je heatsink komen, dat verslechterd de geleiding heel erg en kan zelfs je core beschadigen.
ik strijk de koelpaste gelijkmatig dun over de core met in het midden wat meer heeft altijd prima gewerkt. ')
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.