Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:56
Goede morgen,

Ik heb al een tijdje problemen met de wachtrij op spotify. Als ik een album wil afspelen dan speelt hij maar een nummer af en gaat dan vrolijk verder met het vorige album.

Maar vandaag al twee keer kiest hij spontaan een willekeurig album uit mijn opgeslagen albums uit en speelt daar wat nummers van af.

Ook stond er toen ik mijn tv box aanzette ineens een album op afspelen welke ik niet ken. Ik heb wel muziek geluisterd van deze artiest maar ik heb dit album uberhaupt nog nooit gezien dus het lijkt mij niet dat ik deze aangetikt heb. Maar hoe komt dit ding er dan in de lijst?

Ik heb spotify premium welke ingelogt is op mijn telefoon, computer en mijn tv box.

Telefoon en computer zijn beveiligt en de tv box niet. Maar de tv box en pc staan in mijn eigen huis en ik mag aannemen dat niemand daarbij geweest is daar ik op mezelf woon.

Heb ik ergens op gedrukt waar ik niet op had moeten drukken of is er iets anders aan de hand? ik maak me zorgen dat iemand bij mijn account is geweest maar ik snap niet hoe. Ik ben overgens niet ingelogt met facebook maar gewoon met email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-03 20:42

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Ongeveer hetzelfde meegemaakt, kwam er plots zelfs een andere playlist tevoorschijn.
Heb dan maar op de website op log off bij alle toestellen geklikt en mijn wachtwoord gewijzigd.
Sindsdien geen probleem meer.
Wel via facebook ingelogd, dus daar ook men wachtwoord veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
wachtwoorden veranderd en overal uitgelogt. ik hoop dat dat het oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:10
je kunt op spotify kijken wat er in de wachtrij staat. wat staat daar bij jou?
Kan het zijn dat je een hele album in de wachtrij hebt gezet? want dat gaat niet automatisch weg zodra je naar een andere album gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
oeps sorry, de site gaf bleekbaar geen melding meer dat er een reactie was.

Ik klik meestal 1 nummer aan, en dan even later klik ik soms een hele cd aan, en dan toch speelt ie willekeurig een andere cd af, ook als ik die al even niet meer geluisterd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:33
mission schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:10:
oeps sorry, de site gaf bleekbaar geen melding meer dat er een reactie was.

Ik klik meestal 1 nummer aan, en dan even later klik ik soms een hele cd aan, en dan toch speelt ie willekeurig een andere cd af, ook als ik die al even niet meer geluisterd heb
Geeft alleen een melding als je gequote wordt (zoals nu). Maar is je probleem nu opgelost?

Anders zou ik spotify even contacteren die kunnen vast kijken of er vanuit meerdere ip's ingelogd wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 15-04-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
oh oke, dat verklaart iets.

Probleem lijkt nu opgelost, alleen de wachtrij doet nog soms raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1208408

Hi,

Ik had hetzelfde probleem. Mijn afspeellijst werd continu gewijzigd door Rap/R&B nummers, welke ik totaal niet had uitgekozen. Het leek wel of iemand anders ook mijn account aan het gebruikens was.

Oplossing:
Ik heb zowel mijn wachtwoord van Spotify gewijzigd, als ook mijn wachtwoord binnen Facebook. Aangezien je ook via FB kan inloggen naar Spotify. Vervolgens ALLE accounts/gebruikers bij Spotify via de instellingen laten 'uitloggen'. Opnieuw aangelogt met nieuwe wachtwoord en probleem is weg!!!

Vermoed dat mijn account was gehackt door andere gebruiker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:05
niet gehacked maar je wachtwoord rond laten slingeren of overal hetzelfde wachtwoord gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb dit ook gehad. Gebruikte altijd Facebook-login (met sterk wachtwoord), maar was me er niet meer van bewust dat ik initieel voor Spotify ook een wachtwoord had aangemaakt. En dat was een zwak wachtwoord dat ik op meer plekken gebruikte en vast in gehackte databases voorkwam.
Vervelende was dat die andere persoon mijn wachtwoord direct veranderd had, waardoor ik er zelf niet meer bij kon :( gelukkig heeft Spotify een goede abuse afdeling en konden ze snel mijn account weer aan mij teruggeven.

Dit was wel een verhelderend moment om even goed al mijn belangrijke accounts onder de loep te nemen en overal het wachtwoord te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fienekevz
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21-10-2022
Ik had ook zoiets, super raar. Er kwamen in een keer liedjes tussen te staan die ik nog nooit geluisterd had. Software ge-update, dit werkte niet. Uiteindelijk heb ik mijn wachtlijst gewist en nu speelt hij alle nummers uit de afspeellijst gewoon af. Hopelijk blijft dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

fienekevz schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:56:
Ik had ook zoiets, super raar. Er kwamen in een keer liedjes tussen te staan die ik nog nooit geluisterd had. Software ge-update, dit werkte niet. Uiteindelijk heb ik mijn wachtlijst gewist en nu speelt hij alle nummers uit de afspeellijst gewoon af. Hopelijk blijft dit!
Als het hetzelfde is als de anderen in dit topic: zorg dat je een goed lang wachtwoord hebt ('hierluisterikliedjes.dus' is een beter wachtwoord dan '#%!*#Sjd'), waarbij je eenzelfde wachtwoord niet op meer dan 1 site gebruikt. :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1