Hey, ik wil graag mijn PC upgraden om de huidige games te kunnen spelen. Ik heb mijn computer destijds in 2010 geloof ik gekocht en verder nooit nieuwe onderdelen voor gekocht.
Moederbord: MSI X58 Pro
RAM: 3 x 2GB OCZ Gold series DDR3 1333 MHz
Videokaart: Radeon HD4890 1GB
Processor: i7 920 @ 2,66Ghz
Voeding: Cooler Master Real Power M620, 620 Watt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
200 euro, excl. verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als er onderdelen zijn die nog niet vervangen hoeven worden dan houd ik die erin.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8GB RAM (kan ik 2GB erbij kopen of is het beter een nieuwe set te kopen?) en een nieuwe videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
HD4890 is best luidruchtig, dus graag een kaart die niet heel veel lawaai maakt indien mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Als het voor 200 euro niet te doen is dan hoor ik dat graag. Ik weet niet hoe mijn processor en moederbord nog presteren vergeleken met huidige onderdelen. En op welke settings kan ik de meeste spellen ongeveer spelen na de upgrade, de echt veeleisende spellen zoals The Division?
Alvast bedankt!
Moederbord: MSI X58 Pro
RAM: 3 x 2GB OCZ Gold series DDR3 1333 MHz
Videokaart: Radeon HD4890 1GB
Processor: i7 920 @ 2,66Ghz
Voeding: Cooler Master Real Power M620, 620 Watt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
200 euro, excl. verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als er onderdelen zijn die nog niet vervangen hoeven worden dan houd ik die erin.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8GB RAM (kan ik 2GB erbij kopen of is het beter een nieuwe set te kopen?) en een nieuwe videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
HD4890 is best luidruchtig, dus graag een kaart die niet heel veel lawaai maakt indien mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Als het voor 200 euro niet te doen is dan hoor ik dat graag. Ik weet niet hoe mijn processor en moederbord nog presteren vergeleken met huidige onderdelen. En op welke settings kan ik de meeste spellen ongeveer spelen na de upgrade, de echt veeleisende spellen zoals The Division?
Alvast bedankt!