Toon posts:

v.92 Modems zijn uit.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
klinkt misschien als sluikreclame dit maar kwou het toch ff laten weten.

de v.44 en v.92 prottocollen in deze modem zorgen ervoor dat je niet zo lang meer hoeft in te bellen het kost nu net als bij isdn maar enkele seconden ook de downloadsnelheid ligt op het niveau van isdn.

Kheb m net ook ff aan de pricewatch toegevoegd.

Verwijderd

Hoe duur zijn ze?: heb ff gekeken 98 piek.
En wat is dan de download snelheid, het lijkt me sterk dat het 6kb is.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Alleen het is nog even de vraag hoe lang het gaat duren, tot de providers dit ondersteunen. Bovendien neemt de impact van lijnstoringen natuurlijk wel toe en denk ik niet, dat 6KB haalbaar gaat worden. Maar goed, we zullen zien. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
mwhoa ik denk op zich van wel het is ook niet allemaal reclamepraat wat er om die v.92 heengedaan wordt.

maar kheb ze morgen op de zaak liggen dan zal ik t wel voor mezelf zien :)

maar als je nou kijkt dat je met een 56k v.90 zo'n max van 5,5 kb/s haalt lijkt mij een dikke 6/7 toch wel haalbaar.

*kRiTz_C eerste gedachte was ook of de analoge lijn dit wel leuk gaat vinden*

Verwijderd

Het is toch ook zo dat je met v.92 kan internetten en bellen te gelijk of niet soms? en de upload snelheid zou een stuk hoger zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 14:46 schreef FRaGMaN het volgende:
Het is toch ook zo dat je met v.92 kan internetten en bellen te gelijk of niet soms? en de upload snelheid zou een stuk hoger zijn
nee je wordt gewoon gewaarschuwd als er een andere call binnenkomt kun je kiezen of jeje internet wil verbreken..

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Kunnen bestaande modems opgewaardeerd worden naar V.92 net als destijds bij V.90 het geval was? Zeker in het geval van softmodems zoals de Lucent WinModem zou dat theoretisch moeten kunnen of niet soms?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

ArthurS: Dat denk ik niet. Het modem moet correct kunnen reageren op het 'wisselgesprek'-toontje en natuurlijk het flash-signaal. Dat kunnen de huidige modems inderdaad niet, en ik denk dat er ook een hardwarematige aanpassing moet plaatsvinden. Maar goed, zeker weten doe ik het niet :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 19:29 schreef bramvrzt het volgende:
ArthurS: Dat denk ik niet. Het modem moet correct kunnen reageren op het 'wisselgesprek'-toontje en natuurlijk het flash-signaal. Dat kunnen de huidige modems inderdaad niet, en ik denk dat er ook een hardwarematige aanpassing moet plaatsvinden. Maar goed, zeker weten doe ik het niet :)
dit is juist.

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor de liefhebbers:

V.92 QuickConnect
Handshake Sequence:

http://www.v92.com/docs/Qc.wav

Inderdaad stukkie korter :)

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 15:54
das nog eens goed nieuws voor de zielige 56k users! Na mijn 2 uur per dag gratis internetten bij W**h ook nog is een verhoging van de snelheid!! nou nog die 2 dingen combineren :)

Ik ga die lui daar maar is een mailtje sturen :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

DE KUIKENWEKKER

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zaterdag 23 juni 2001 21:44 schreef Teup het volgende:
DE KUIKENWEKKER
errug nuttig :Z

ontopic:

zou wel leuk zijn, aangezien hier in Oss dus echt niks anders is te krijgen behale ISDN :(

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op zaterdag 23 juni 2001 21:14 schreef Fr3aKER het volgende:
das nog eens goed nieuws voor de zielige 56k users! Na mijn 2 uur per dag gratis internetten bij W**h ook nog is een verhoging van de snelheid!! nou nog die 2 dingen combineren :)

Moet W**h natuurlijk wel v.92 gaan ondersteunen >:)

* ubermaestro heeft gelukkig al adsl :7

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 21:14 schreef Fr3aKER het volgende:

Dit is ook zallig want het werkt echt ! :P

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Moeten die proffies het wel onderstenen he
Pagina: 1