De horizon go app op mijn iPad werkt niet in het buitenland. Dat is op zich logisch. Echter ook wanneer ik via VPN ( IP-Vanish) inlog met een Nederlands ip adres, krijg ik geen verbinding. Zou Ziggo het gebruik van de app icm VPN geblokkeerd hebben?
Vraag
Alle reacties
Dit soort publiekelijke VPN servers zijn gewoon bekende adressen.
Zou me niet verbazen als ze een blacklist hebben van alle bekendere VPN services en die gewoon standaard blokkeren, omdat ze worden gebruikt voor dit soort doeleindes...
Netflix is er ook al een tijdje mee bezig, om alle users via VPN gewoon te weigeren op basis dat ze gewoon weten, dit is een VPN connectie, met melding erbij: schakel het uit en kijk de content van je eigen land.
Zou me niet verbazen als ze een blacklist hebben van alle bekendere VPN services en die gewoon standaard blokkeren, omdat ze worden gebruikt voor dit soort doeleindes...
Netflix is er ook al een tijdje mee bezig, om alle users via VPN gewoon te weigeren op basis dat ze gewoon weten, dit is een VPN connectie, met melding erbij: schakel het uit en kijk de content van je eigen land.
[ Voor 9% gewijzigd door Swordlord op 02-04-2016 10:09 ]
heeft je modemrouter geen vpn server ?Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 09:56:
De horizon go app op mijn iPad werkt niet in het buitenland. Dat is op zich logisch. Echter ook wanneer ik via VPN ( IP-Vanish) inlog met een Nederlands ip adres, krijg ik geen verbinding. Zou Ziggo het gebruik van de app icm VPN geblokkeerd hebben?
Verwijderd
Ik zit momenteel in Zuid-Frankrijk en wil van het weekend F1 volgen via Ziggosport. Ik heb mijn Macbook bij me en kan daarmee inloggen op mijn computer thuis. Mijn computer heb ik helaas uit gezet voordat ik weg ging. Nu kan ik wel iemand vragen om de computer aan te zetten maar dat is een digibeet. Ja, zelfs een MacMini aanzetten is een hele klus /p Vandaar dat ik bevestiging vraag of mijn beredenatie klopt;
"Als ik inlog met mijn MacBook vanuit Zuid-Frankrijk inlog op mijn MacMini (die in NL staat), kan ik dan de buitenlandrestictieproblemen van Horizon omzeilen?"
"Als ik inlog met mijn MacBook vanuit Zuid-Frankrijk inlog op mijn MacMini (die in NL staat), kan ik dan de buitenlandrestictieproblemen van Horizon omzeilen?"
Je kan toch gewoon kijken via https://www.horizon.tv/nl_nl/ via je Mac?
Dan is er geen VPN nodig..
Try not to become a man of success but a man of value.
Je kunt niet alle zenders kijken via de horizon app of website wanneer je niet op het UPC/Ziggo netwerk zit, dat heeft volgens mij met rechten te maken. Je kunt dan oplossen door bijvoorbeeld thuis een VPN server te hosten, en zo via je eigen Ziggo verbinding via horizon te kijken. De meeste abonnementen hebben daar genoeg upload bandbreedte voor.St4ck3r schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:47:
Je kan toch gewoon kijken via https://www.horizon.tv/nl_nl/ via je Mac?
Ja. Want je benaderd Horizon dan vanaf het Ziggo netwerk. Dat het via een VPN en/of Back to my Mac loopt kunnen ze niet zien.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:27:
Ik zit momenteel in Zuid-Frankrijk en wil van het weekend F1 volgen via Ziggosport. Ik heb mijn Macbook bij me en kan daarmee inloggen op mijn computer thuis. Mijn computer heb ik helaas uit gezet voordat ik weg ging. Nu kan ik wel iemand vragen om de computer aan te zetten maar dat is een digibeet. Ja, zelfs een MacMini aanzetten is een hele klus /p Vandaar dat ik bevestiging vraag of mijn beredenatie klopt;
[ Voor 42% gewijzigd door ThomasG op 08-06-2016 15:00 ]
Maar het ging toch om F1 op ziggo sport...? Die kan je gewoon bekijken vanaf elke locatie volgens mij.. Ik iig via 4G wel. Is natuurlijk wel een nederlands IP.ThomasG schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:58:
[...]
Je kunt niet alle zenders kijken via de horizon app of website wanneer je niet op het UPC/Ziggo netwerk zit, dat heeft volgens mij met rechten te maken. Je kunt dan oplossen door bijvoorbeeld thuis een VPN server te hosten, en zo via je eigen Ziggo verbinding via horizon te kijken. De meeste abonnementen hebben daar genoeg upload bandbreedte voor.
[...]
Ja. Want je benaderd Horizon dan vanaf het Ziggo netwerk. Dat het via een VPN en/of Back to my Mac loopt kunnen ze niet zien.
St4ck3r schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:55:
[...]
Maar het ging toch om F1 op ziggo sport...? Die kan je gewoon bekijken vanaf elke locatie volgens mij.. Ik iig via 4G wel. Is natuurlijk wel een nederlands IP.
Kan ik met de Horizon Go app ook in het buitenland Online tv-kijken?
Met de Horizon Go app kun je overal in Nederland tv-kijken indien je verbonden bent met internet. Buiten Nederland werkt dit niet. (Geldt ook voor de Horizon site, red.)
Probeer eens een andere VPN.
Hier een actie voor 180 dagen gratis.
http://sharewareonsale.com/s/smart-dns-proxy-giveaway-sale
Ik heb zelf geen ervaring met Smartvpn.
Hier een actie voor 180 dagen gratis.
http://sharewareonsale.com/s/smart-dns-proxy-giveaway-sale
Ik heb zelf geen ervaring met Smartvpn.
Hmmm... Dan wordt het een VPN of proxy inderdaad..
Zoals gezegd kan het goed zijn dat de bekendere vpn services geblokkeerd zijn.
Beste optie is een eigen vpn gebruiken via je router als die dat ondersteund.
Maar die beveiligingen zijn er niet voor niets: Het is een eis van de contentboeren. Die hanteren rechten en distributie enz per land. Daar kun je het misschien niet mee eens zijn (of onpraktisch zoals NL willen kijken in het buitenland) maar daar is weinig aan te doen.
Het omzeilen van een dergelijk systeem is ook niet gewenst hier. Dat het kan is 1, maar officieel is dat niet toestaan. Dit topic gaat dan ook dicht.
Beste optie is een eigen vpn gebruiken via je router als die dat ondersteund.
Maar die beveiligingen zijn er niet voor niets: Het is een eis van de contentboeren. Die hanteren rechten en distributie enz per land. Daar kun je het misschien niet mee eens zijn (of onpraktisch zoals NL willen kijken in het buitenland) maar daar is weinig aan te doen.
Het omzeilen van een dergelijk systeem is ook niet gewenst hier. Dat het kan is 1, maar officieel is dat niet toestaan. Dit topic gaat dan ook dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.