Display 3310 aan gort!!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Hallo!

Ik heb dus vanmorgen mijn 3310 kennis laten maken met het asfalt, en dat vond ie niet zo leuk.
Het display is naar de klote, alleen in de linker bovenhoek van het scherm is nog wat te lezen.

Nou was mijn vraag of jullie misschien adressen wisten van winkels waar ik een los diplay kan kopen, dan laat ik een maat van me hem er wel inschroeven, aangezien een reparatie volgens de meneer van de BelCompany wel tegen 200 piek kan gaan kosten
Ik ga vanmiddag naar de mediamarkt, maar ik verwacht daar niets te kunnen vinden :(

alvast bedankt

Verwijderd

www.stuntprijzen.net:
Display Nokia 3310/3330 Origineel Prijs: Fl. 125,00
Specificaties: met frame, zeer beperkt leverbaar.
Afbeeldingslocatie: http://www.stuntprijzen.net/3310_D~1.JPG

Display Nokia 3310/3330 Origineel Prijs: Fl. 90,00
Specificaties: zonder frame

Verder kan ik nergens anders wat vinden.

• CyberTijn
krijg ik dan dus ook zo'n hele nieuwe voorkant ? (wat onder de cover zit)

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
Heb ik ooit ook gehad met 2110. Bijna elke gsmboer kan je ermee helpen. Maar beetje navragen en rondkijken kan je flink wat geld besparen. Ik heb het uiteindelijk via belcompany laten repareren, omdat zij het goedkoopste waren, althans dat het filiaal in delft (scheelde ook weer met rotterdam, erg wazig). Maar ja dat was een paar jaar geleden.

Succes

Fakir

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 24 juni 2001 01:30 schreef Fakir het volgende:
Heb ik ooit ook gehad met 2110. Bijna elke gsmboer kan je ermee helpen. Maar beetje navragen en rondkijken kan je flink wat geld besparen. Ik heb het uiteindelijk via belcompany laten repareren, omdat zij het goedkoopste waren, althans dat het filiaal in delft (scheelde ook weer met rotterdam, erg wazig). Maar ja dat was een paar jaar geleden.

Succes

Fakir
2110??????? >:)

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik weet dat het op het randje is, maar Fl.125,- voor een 3310 dislpay is echt te veel.
Wij verwachten komende week een nieuwe voorraad displays binnen te krijgen. o.a. voor de 3310/3310 en de 8210.
De exacte prijzen weet ik nu ff niet, maar het duurste display kost slechts FL.80,-..... :)

• CyberTijn
Een maat van mij heeft vanmorgen even mijn nokia opengeschroeft en zijn display in mijn telefoon gezet, het werkte toen weer allemaal normaal.
Ik was eerst bang dat de printplaat ook naar de klote was, dat is gelukkig niet zo.
Op zondag 24 juni 2001 02:14 schreef Gash het volgende:
Ik weet dat het op het randje is, maar Fl.125,- voor een 3310 dislpay is echt te veel.
Wij verwachten komende week een nieuwe voorraad displays binnen te krijgen. o.a. voor de 3310/3310 en de 8210.
De exacte prijzen weet ik nu ff niet, maar het duurste display kost slechts FL.80,-..... :)
werk jij in een elektronica-winkel ofzo ??
Als het in de buurt van Amsterdam / Utrecht ligt kom ik wel een keertje langs :D

• CyberTijn
Ik heb net een display + frame besteld voor 150 piek..
Je moet toch wat heh :(

Verwijderd

veul geld... heb je een halve gsm voor!

• CyberTijn
Op maandag 25 juni 2001 13:05 schreef ZeroX15 het volgende:
veul geld... heb je een halve gsm voor!
nou als ik een gloednieuwe 3310 koop zonder SIM-kaart, dan kost ie ook ruim 550 gulden

en aangezien ik een abo heb, kan ik niet zomaar een pre-paid toestelletje halen. daar komt nog eens bij dat die dingen een SIM-lock hebben

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 17:08 schreef CyberTijn_ het volgende:
werk jij in een elektronica-winkel ofzo ??
Als het in de buurt van Amsterdam / Utrecht ligt kom ik wel een keertje langs :D
www.comtronics.com

Ben zeer tevreden met ze. Heb mijn ledjes laten veranderen bij ze.

Alleen op hun site kon ik geen displaytjes vinden. Dus kon ik het ook niet plaatsen.
En ik kan niet in hun bestellingen kijken.

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 09:42 schreef jordyb het volgende:

[..]

www.comtronics.com

Ben zeer tevreden met ze. Heb mijn ledjes laten veranderen bij ze.

Alleen op hun site kon ik geen displaytjes vinden. Dus kon ik het ook niet plaatsen.
En ik kan niet in hun bestellingen kijken.
Het lijkt met dat dit .nl moet zijn? :?

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

F119,- bij Mobiline.nl Ook niet echt goedkoop... Probeer anders eens een beurs, zaterdag pcdumpdag geweest, hadden ze veel troep, ook displays denk ik...

edit:
Probleem was al opgelost, zag ik

http://www.mobiline.nl/webz/www.mobiline.nl/internetshop_products.asp?mode=selected&prodgroup=17400&prodtype=60&maingroup=200

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:29
Ik het een verzekering voor 9,95 per maand en er al 2 keer gebruik van gemaakt.

Ene keer display dwars door midden.
Andere keer display in stukjes.

Nature will strike back.....

• CyberTijn
ja helaas ben ik niet zo slim geweest om ook zo'n verzekering te nemen...

nouja, doe ik volgend jaar wel als ik een nieuwe telefoon koop....

• CyberTijn
Op dinsdag 26 juni 2001 10:57 schreef WieMie het volgende:
F119,- bij Mobiline.nl Ook niet echt goedkoop... Probeer anders eens een beurs, zaterdag pcdumpdag geweest, hadden ze veel troep, ook displays denk ik...

edit:
Probleem was al opgelost, zag ik

http://www.mobiline.nl/webz/www.mobiline.nl/internetshop_products.asp?mode=selected&prodgroup=17400&prodtype=60&maingroup=200
Ja dat ding op die afbeelding op die pagina is enkel een displaytje. ik heb nu een volledig nieuw frame met display besteld

lijkt me wel kut om enkel het displaytje in te bouwen

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 13:59 schreef CyberTijn_ het volgende:

[..]

Ja dat ding op die afbeelding op die pagina is enkel een displaytje. ik heb nu een volledig nieuw frame met display besteld

lijkt me wel kut om enkel het displaytje in te bouwen
Openschroeven, display eruit halen, nieuwe display erin doen, dicht schroeven.

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 09:57 schreef HHH het volgende:

[..]

Het lijkt met dat dit .nl moet zijn? :?
kan ook
Pagina: 1