Automatisch video afspelen nieuws

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .pointer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 10:12
Hallo beste Tweakers,

Ik kan niet de enige zijn die dit is opgevallen, maar kon geen ander topic erover vinden: wanneer ik (op mijn telefoon) een nieuwsartikel laad waarin een video staat, speelt deze automatisch af. Niet prettig voor het lezen, en nog erger, dit slurpt de databundel erdoorheen zonder dat je het door hebt! :(

Is dit uit te zetten? :) Geen welkome functie dat automatisch afspelen, als je het mij vraagt!

Groeten Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Heb je een link naar een artikel waarbij de video automatisch afspeelt? Bij mij doet namelijk geen enkele video dat.

En welke browser gebruik je?

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .pointer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 10:12
Echt waar? Het gebeurd bij mij bij iedere video van de site. Het is goed om te horen dat jullie er geen last van hebben, ik had de indruk dat het ingevoerd was. In dat geval ook excuses voor mijn verwijt, maar zijn er anderen met dit probleem?
Xperia z3 compact met Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:21
als ik met windows 10 pro 10586.164 en internet explorer 11.162.10586.0 naar bv video: 0 A.D. Alpha 20 Timosthenes ga, gaat deze ook al de gehele video op de achtergrond bufferen.. (in edge ontvang ik een foutmelding..)

Ook deze video: De Mobile Meet-up in beeld - Een indruk van de eerste editie van 2016 begint direct met bufferen van de gehele video.

De video start dan niet gelijk, maar verbruikt wel direct de data.

[ Voor 41% gewijzigd door nachtnet op 01-04-2016 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 00:48
Ik heb het zelfde probleem op mijn M8.

Moet in de meeste gevallen gelijk mijn internet uitzetten zodra het artikel geladen is. Dit om veel MB's te besparen.

Bij het laden van elk artikel met een video heb ik dit probleem.

HTC M8, Chrome browser voor android.

Niet gerooted o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

crisp

Devver

Pixelated

Basxt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:00:
Ik heb het zelfde probleem op mijn M8.

Moet in de meeste gevallen gelijk mijn internet uitzetten zodra het artikel geladen is. Dit om veel MB's te besparen.

Bij het laden van elk artikel met een video heb ik dit probleem.

HTC M8, Chrome browser voor android.

Niet gerooted o.i.d.
Onze video's staan nochtans niet op auto-play. Raak je de video misschien per ongeluk aan bij het scrollen of iets dergelijks?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
crisp schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:29:
[...]

Onze video's staan nochtans niet op auto-play. Raak je de video misschien per ongeluk aan bij het scrollen of iets dergelijks?
Neen. Deze beginnen echt uit zichzelf te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Basxt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:45:
[...]

Neen. Deze beginnen echt uit zichzelf te spelen. :)
Gaat het om onze eigen videoplayer, of bijvoorbeeld de youtube player? Of beter: heb je een concreet voorbeeld waar dit gebeurd (of gebeurd het altijd)?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
crisp schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:14:
[...]

Gaat het om onze eigen videoplayer, of bijvoorbeeld de youtube player? Of beter: heb je een concreet voorbeeld waar dit gebeurd (of gebeurd het altijd)?
Heb mijn Chrome ge updated naar de laatste versie en het probleem lijkt verholpen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Basxt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:19:
[...]

Heb mijn Chrome ge updated naar de laatste versie en het probleem lijkt verholpen :)
Dat zal je altijd zien :D Maar mooi :)

Intentionally left blank

• Basxt
crisp schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:23:
[...]

Dat zal je altijd zien :D Maar mooi :)
:)

Toch maar even een video gemaakt. Het probleem is weg, maar de video laadt wel als je alleen maar even op de video swiped om naar boven of beneden te scrollen. Ook al druk je dus niet op de play knop, dan begint de video alsnog te spelen.

Geen idee of dat een bug is, maar wie weet!

[YouTube: https://youtu.be/PwALhRyRDeM]

[ Voor 12% gewijzigd door Basxt op 08-09-2016 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Basxt schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:05:
[...]

:)

Toch maar even een video gemaakt. Het probleem is weg, maar de video laadt wel als je alleen maar even op de video swiped om naar boven of beneden te scrollen. Ook al druk je dus niet op de play knop, dan begint de video alsnog te spelen.

Geen idee of dat een bug is, maar wie weet!

[video]
Dat is wel iets wat we kunnen doorspelen aan de makers van de player :)

Intentionally left blank

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:28

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik dacht het al, maar bij mij ook bevestigd: als je voorbij een video swiped en toevalligerwijs net je vinger daarbij op de video houdt, begint deze te spelen. Erg irritant overdaad.

Getest op een Z3C in de laatste versie van Chrome.

Rail Away!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mad Marty schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:52:
Ik dacht het al, maar bij mij ook bevestigd: als je voorbij een video swiped en toevalligerwijs net je vinger daarbij op de video houdt, begint deze te spelen. Erg irritant overdaad.

Getest op een Z3C in de laatste versie van Chrome.
Je moet dan wel daarbij de startknop raken. Als ik links of rechts daarvan per ongeluk de video raak dan start hij bij mij niet (chrome op Android).

Intentionally left blank

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:28

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

crisp schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:02:
[...]

Je moet dan wel daarbij de startknop raken. Als ik links of rechts daarvan per ongeluk de video raak dan start hij bij mij niet (chrome op Android).
Ik heb meerdere keren getest en het maakt bij mij niet uit waar ik de video raak. Wellicht omdat het hele videovlak reageert als startknop? (als je het beeld aanraakt begint-ie ook te spelen)

Hertest: als ik de onderste balk (met tijdsaanduiding en kwaliteitselectie) aanraak tijdens scrollen gebeurt er inderdaad niets.

Rail Away!

Pagina: 1