Beste Tweakers,
Ik heb een eigen samengestelde computer (hier op Tweakers samengesteld en om tips gevraagd), maar sinds een paar dagen wordt mijn videokaart rond de 80°C als ik een 15 minuten CS_GO speel.
Ik heb deze pc nu ruim 1 jaar, en hiervoor nooit problemen gehad.
Bij het opstarten is hij rond de 30°C, en als ik bezig ben met Revit en Google dan is hij rond de 30-40°C.
Mijn computer:
CPU: Intel Core i5-4670K
GPU: MSI GeForce GTX 760 4GB gaming
Moederbord: Gigabyte GA-Z87N-WIFI
Case: BitFenix Prodigy Wit met Window Side Panel Wit
CPU koeling: Cooler Master Seidon 120V
RAM: 2 x 4 GB Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
SSD: Samsung 840 EVO 120GB
Mijn vraag is daarom wat moet ik nu doen?
Moet ik meer air-flow in mijn case creëren of zijn er vaker problemen met dit type case?
Ik heb al wel het side panel eraf gehaald die naast de GPU zit en dan is mijn GPU rond de 50°C, dit is dan tijdens het spelen van CS_GO.
Alvast bedankt !
Groet,
Robert
Ik heb een eigen samengestelde computer (hier op Tweakers samengesteld en om tips gevraagd), maar sinds een paar dagen wordt mijn videokaart rond de 80°C als ik een 15 minuten CS_GO speel.
Ik heb deze pc nu ruim 1 jaar, en hiervoor nooit problemen gehad.
Bij het opstarten is hij rond de 30°C, en als ik bezig ben met Revit en Google dan is hij rond de 30-40°C.
Mijn computer:
CPU: Intel Core i5-4670K
GPU: MSI GeForce GTX 760 4GB gaming
Moederbord: Gigabyte GA-Z87N-WIFI
Case: BitFenix Prodigy Wit met Window Side Panel Wit
CPU koeling: Cooler Master Seidon 120V
RAM: 2 x 4 GB Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
SSD: Samsung 840 EVO 120GB
Mijn vraag is daarom wat moet ik nu doen?
Moet ik meer air-flow in mijn case creëren of zijn er vaker problemen met dit type case?
Ik heb al wel het side panel eraf gehaald die naast de GPU zit en dan is mijn GPU rond de 50°C, dit is dan tijdens het spelen van CS_GO.
Alvast bedankt !
Groet,
Robert
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 15:46 ]