Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een account op Netflix en kijk naar Friends. Sinds gisterenavond staat de serie niet meer tussen mijn lijst. Ik heb 'Friends' ook al ingegeven als zoekterm, maar geen resultaat. Weet iemand hoe dit komt?

Beste antwoord (via Verwijderd op 01-04-2016 13:38)

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:22
Waarschijnlijk omdat Netflix het niet meer aanbied in Nederland. Gebeurt helaas vaker. Komt omdat ze dan geen licentie meer hebben op die serie of film.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:22
Waarschijnlijk omdat Netflix het niet meer aanbied in Nederland. Gebeurt helaas vaker. Komt omdat ze dan geen licentie meer hebben op die serie of film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankwel voor het antwoord. Het is vreemd dat ik drie dagen wel kon kijken, en dan plots niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:23:
Dankwel voor het antwoord. Het is vreemd dat ik drie dagen wel kon kijken, en dan plots niet meer?
Nieuwe maand ingegaan. Blijkbaar per 1 april niet beschikbaar?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Als je het echt wilt weten zou je Netflix eens kunnen vragen op Twitter of Facebook. Ze zijn vaak vrij snel met antwoord geven. Voor de zekerheid, je maakte geen gebruik van een VPN of aangepaste DNS server oid? Bij een VPN heb je kans dat ze deze hebben gevonden en zijn gaan blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed idee, via Twitter heb ik info gevonden. Het Waalse en Vlaamse aanbod was samengevoegd, maar ze hebben nu terug beslist om het apart te doen, vandaar zijn er enkele series niet meer beschikbaar voor Vlaanderen. Oplossing: je taal veranderen naar Frans of Engels :D

Bedankt voor de hulp iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Invisible_man schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:21:
Netflix Nederland heeft Friends nog nooit aangeboden. Aangezien TS het over vlaams heeft zal het hier wel de Belgische Netflix betreffen
Pagina: 1